2004-12-24 20:18:30朝夜朝夕‧小叮噹

零四年十二月五日 -- 朋友的羅馬之旅

我朋友剛給我 the link of his picture album....因公幹去羅馬...
拍了很多照片
真的好多非常漂亮的地方
我更發現有幾張我想去的地方﹐其中一張...heeee
我想很多香港人會好想去﹐因為這地方是"衝上雲霄"裡面常常拍攝的其中場景...就是許願地方﹐原來這地方是叫 Fontana Di Trevi...果然不同凡響...靚景
一直好想去...看完了相簿﹐讓我更想去啊!!! >.<
好想去每個地方留下我 "Gra Grace 到此一遊"


← 呢度就係許願地方既 Fontana Di Trevi﹐係咪好靚呢? 好想去啊~~~

Colosseum - 古羅馬圓形大競技場﹐想去架。因為小時候聽過這個地方... 想起幾句話 "羅馬非一日建成的"﹐"條條大道通羅馬"
S. Pietro in Vincoli - There are many wall paintings 呢..
Vatican.
etc...我朋友真的去了很多地方﹐真的數之不盡...
很正....
真羨慕啊....