2005-09-16 23:09:57-greenb*

禮拜5

痴鬼線既* 我冇br張紙仔, 就唔俾我入,,



好彩car陪下我等, 都算! 仲俾人捉頭髮"



咩事牙今年 , 話晒我戈間都算私校牙 .. 咁都捉 !



白痴冇藥醫! 戈個仲衰過miss拉,, 下下都嗌我個名



中國人唔可以冇eng name架! 好白痴哩佢"



今日都算不錯不錯, 又識左幾個f仔啦"



佢地都係好"爽"既人 ,, 仲要唔同班添。 o|o



特別係亞"銅" , 是但1個銅啦, 佢好盞鬼架@



awakakaa.. 幾like佢 ! 就直嘛, 仲周圍望靚仔。



可惜靚仔都係樓上, awakakaa!



特 : 好慘, 我之前睇中戈個VW bag冇我要戈個



顏色 , big bad! 我1定搵到架話你聽牙"



仲要買錶牙, 不過好快buy到, 嘻嘻>v