2005-09-13 00:25:41-greenb*

happy day!亞敏

* 今日"累"死... 早上6點2到起身!

**都算, 仲要塞車啵>.<” 黑鬼人憎!

* 遲左dd咋嘛.. 去到浸大聽佢地up野。 極之無聊!

**哇..10個女仔9個化妝既,but d男仔不錯哩!

* 咋咋臨歸家嚕! 正想sleep戈陣, 1個電話飛埋黎"

**亞敏打黎date我.. 哈哈! 佢今日day off@@

* 人地nice嘛, 米頂硬上->> 出街嘍 。

**4點出門口,, 唔知係米真係人靚"特別"唔同 ,

* 勁多人撩人"佢", 有個離晒譜哩.. 跟足幾條街!

**同埋戈d都係好型戈d ** awakakaa**

* 梗係啦.. 人地話晒都part-time model嘛!

**and then陪佢修甲, 哇.. 我發覺自己好似

* 搭錯線牙! 佢地講disco,party牙... 又話:

**young d就去cyber牙.. 大d就去"x"(明星蒲點)

* 咩1季成$4000(咩member先入得牙剩)

**會見到小燦燦.EO2.柏芝.吳彥祖等!

* 又戈d(5仔,仲有channel等)can進入第2度空間喎@0@

**"x杯子"=?? 我知,唔講*哈! 我果然唔同世界既人牙!

* 仲有牙.. 原來2%同i.o.u係同1boss.. 仲係堂姐既ex!

**勁牙@@ 不過勁多野都唔明=0= "冰"1禮拜瘦7磅"

* work架!! 堂姐"掂"牙(日本,英國留學,識日,法,意文))

**仲叫我地去玩(帶我地去), 嘻嘻//*

* 之後去"仙姐"醫肚, 針左好多野..

**好多謝man明白我, 了解我, 差d搞到我喊!

* 我知點做架啦.. 唔通出黎做野就會成熟?!

**我超鐘意你牙, 有同樣感受" 真係唔可太倚賴xx

* 唔好再做"蠢人"啦 ! yoyo大朋友" 係"咪me"

**好開心,你話同我1齊玩係最開心,快樂! m2**