2010-08-08 18:48:59小甜橙兒;)

-0808

-
18:35
剛剛嘗試打給燒餅
但是他沒有接
也許他和你爺爺去吃飯
我剛回台北
超級累
-
昨晚
眼睛看著手機顯示
1:00
2:00
3:00
4:00
5:00
6:00
整晚沒睡我就下樓了
我的阿媽已經起床摟
想你.....
不知道是睡不習慣會認床
還是怎麼了
就是很煩躁等到外面都天亮了
起身想都沒想就起床了
-
8/8號就是父親節摟
大家就自己煮飯慶祝
早上無所事事就和大人跑到苗栗買菜
我們住的地方是後龍
回家後其實也沒什麼好玩的
幫忙拿椅子桌子
然後吃飯
我的小堂弟真的很可愛
眼睛很長
我畫了很多東西給他認圖
哈哈
他真的很討人喜歡
現在正學別人講話
你講什麼他就學你講什麼
不然就亂七八糟的呢喃半天
你只要說
:對.摁.哦.
給他個回應就好
-
然後我的阿公包給我紅包
1w
這當然是個秘密不可以說
哈哈
還真是出乎意料
畢竟他真的曾經很重男輕女
早上他還拿500給我買早餐
天阿我早餐也太高級了
但是我還他摟
因為我老媽早就買回來了
-
苗栗很熱
熱死了
客廳只有很大的吊扇
並沒有可愛的冷氣
而房間是分離式冷氣
你可以想像走廊上充滿源源不絕的熱氣
令人難受
我阿媽還在地上曬豆子
他說他煮完後還一條一條分開來擺
我媽說直接用散散的就好了何必這麼費工
-
然後我下午精神不濟
現在脖子很痛腦袋昏昏
可是我還是好想你
我想抱你
吻你
貼近你
-
今天下午吃完飯
我爸我媽和我+我妹窩在樓上
吹無法設定溫度但是還可以的冷氣
哈哈
我們有聊到你喔
我媽說我跟你在一起變得比較好
我說你喔就是愛管我
他還一直講我壞話
說我都打你罵你
我爸還說身在福中不知福
唉喔....
你知道的嘛....
當然我也是會更體貼一點喔哈哈
love
-
我想去覓食了
還想去洗澡
miss you
:-*
哦還有明天開始就要去科見摟!

上一篇:-0807

下一篇:-0810

harry babe 2010-08-09 13:50:19

oh
good luck for your english class
love you my wife

harry 2010-08-09 13:48:40

hey babe
i am going to sleep
help me to said happy 88 day for your dad ok
love you
:-*

your lover 2010-08-09 03:29:35

ha ha
you can't sleep well either ?
well
last night i do a better job
i sleep at 1:00
at least not so late like yesterday and the day before yesterday
i miss you too
i really want to kiss you and hug you
10 days after i'll come back to taiwan

1w oh
wow that is really a big number
ha ha congratulation!!!!!
and thank you for calling to my dad
he must be very happy

this morning i went to the chinese doctor again
and my arm and shoulder still hurt
= =
i hope it will recover soon
because i still need to go "dragon boat"
= =
my mom just "dai ban"
i still need to do it = =

i miss you so much babe
if 苗栗很熱 then what about "gia i"
i'll die!!! orz
and crazy miss you
i afraid i can't study well without you
i love you babe

i hope you will have a good time at english class
i'll love you forever and ever babe
don't forget me ok
:-*