2004-12-24 13:46:10grania

酒醉

升上大學後發覺好多同學仔,朋友仔都好上了飲酒...
我好好奇..點解呢?
飲少少,大家玩得開心d,我覺得問題不大,但係飲到醉哂又點呢.....
好多個都同我講wing左後個feel好d嘛,唔洗煩, 咩都唔洗諗...
咁係味即係借酒消愁?定係避世??
咁以前呢...
以前遇到既問題,同而家遇到既問題真係咁大分別??
真係複雜左咁多?
黠觲以前捱到,而家就要靠酒醉呢??
況且酒醒後,問題亦仍然存在......
開心高興飲酒,我覺得係絕對冇問題..
但係因為唔開心,而飲大左呢,我就唔贊成....
或者呢個只不過係一個過渡期~
不過各位朋友仔~飲咁多好傷身gr~小心d啦~!