2010-04-27 23:41:21

離開

4月26日

嫲嫲係呢一日離開左我地,佢好詳和咁離開左我地大家!

夜晚係阿媽屋企食飯之際,突然收到電話大家靜晒!我心好唔舒服!阿爸只係拋低左一句"阿嫲唔得?!"就匆忙咁換衫,而我老公就飛快咁去攞車!媽咪只係同我講"唔使驚,等我地電話!"前後唔夠5分鐘,屋企只剩下我一個人!當時真係好驚都唔知應該點好!

收到媽咪電話知道嫲嫲走左!終於忍唔住大喊一場,由於我陀b ge 關係我唔可以去見佢最後一面,真係好難過,媽咪同細佬有時間就打電話畀我或者知道我一個人係屋企唔放心ge 關係!

要發生最終都係要發生!一直我都好想佢可以等到阿b 出世,但......到最後..........!不過對嫲嫲黎講呢個係個解脫,係佢入院呢一個月裡,大家都好心痛好想快d 好返!當開始病情反覆時,真係唔知點先可以幫到佢只係想減少佢痛苦..........

嫲嫲,一路好走!