2010-04-12 13:17:14

害怕

尋晚10點幾收到屋企電話,心感不妙,因為剛剛先同媽咪傾過電話無理咁快又搵我ga?!唉....原來真係被我估中左,嫲嫲情況轉差,媽咪要我通知細佬即到醫院,由於我唔係咁方便去,所以一直只可以係屋企等電話,係個半個鐘我真係好驚,坐立不安,好想快d 知道消息......

終於收到電話,情況轉向穩定,不過媽咪問我想唔想過黎,我當然想啦.......恨不得立刻過去,由於陀住阿b ge關係都係要問下奶奶意見先,幸好可以去探病,等老公放工返黎就立即過去醫院,一路上心情都好沉重。

去到醫院,見到個個都圍住嫲嫲床邊,當我行過去握住佢ge手,忍住眼淚叫左一聲:"阿嫲!"佢望住我同老公微笑,果一刻心情真係好複雜,係握住佢ge手時候,阿b 都好似感覺到佢不停跳我,之後同佢講我快將做媽媽ge 時候,佢望向床邊對住我阿爸笑,果一刻真係鬆左一口氣!!!其實除左係身邊陪住佢都唔知可以做得d 咩,希望佢可以快d好返,等待阿b ge 出世...........

返到屋企已經凌晨3點幾,但一d 睡意都無......心情仲有d 難過....................