2004-12-01 09:30:25菇時同學

去你的

11月28日(星期日)

在家中。
從前,每逢星期日都會外出會朋友,但這陣子,我卻情願留在家中,發覺自己變得很sticky, stick to my home:) 都好…至少我可以做功課,又可以做皇帝女大字型在床上,看著電視,吃著零食。

星期一有兩份paper要交。一份昨天已完成。還有一份,我今天就在家中作文。其實只是一千五百至二千字的music功課,寫一首對自己有意義的歌,很易就可以完成。別人可能花兩小時,我卻做了整個中午,花了至少五小時,也只能寫到九百字。好蠢呀~~好憎寫文呀~ 我決定放棄,明晚十時deadline,明天放學才做。

於是,和媽媽到了大埔中心逛街。
我們到了b+ab,唔開心呀…
我沒有i.t card, 現在pre-sale, 有六, 七折, 超級抵
我們都看中了,但沒有card, 冇特價…唔買!!

回家經過火車站…
突然有人在我面前叫我「劉卓希」(以一把超有節奏感的聲音叫我)
嚇死…明明在發呆!
原來是蔡耀雞looooooor
他和家人一起,看見我拿著無數個百佳袋,呆著!
哈哈哈哈…我都趕不及大嗌他全名。


看電視…
繼續無敵掌門人
天國的階梯

邊拿著電話,邊睇, 邊鬧, 邊笑, 邊駁咀
救命…點解會有d咁既戲~~

老土到不得了
化妝, 老土
對的, 老土
戲情, 老土

生cancer都算啦, 仲要係眼cancer~
七成內容都係喊喊喊同喊…
讓愛啦,仲要老土到自殺去捐眼角膜
連彈琴都要響沙灘度彈,仲要著晒西裝, 白色琴
未開發似的!!!!!!!

哈哈哈哈~好攪笑
媽媽有時很可愛
明明我傾緊電話,她卻要搶著答咀
叫她說句普通話
她竟說: 去你的…
哈哈哈哈哈哈
普通話比任可人更爛~