2007-05-15 00:11:08洪保菠蘿

工作之事..

番左三日工..感覺算幾好...其實好易上手= =..
可能做過delifrance..所以感覺唔難做...
第一,二日番夜班...

趣事...我見到個外國人同香港人食野..
個香港人去左廁所...咁我見佢地隻碟無哂野..就問
”仲要唔要架..”..
”yes”..個外國人答我= =...
諗諗下....我諗佢以為我問佢..”可唔可以收左佢..”..
之後佢同我講..
”.些些..”....死火...咩文呢...
..諗諗下...”謝謝.”國語= =...睇黎國語都好流行下...
呵..搞笑...

今日第三日番工....番全日..多d錢..>v<..
午餐仲易整= =....所以好鬼他調...
番到3點幾..d人會叫外賣然後叫公司補番數...
>v<..免費午餐..good...
食完無野做...到5點幾先要整野...
選擇1..去十大書坊睇漫畫...2 留係餐廳..
最決定同廚房果班人一齊留係餐廳....訓教>w<..哈哈哈哈哈...
...因為落場..無人食野..又唔駛咁急set餐具..
個個都排好chairs...搵餐巾訓教..正...
5點幾彈起身繼續....
一直做...無咩特別...
突然見到 陳法蓉.......明星仔一個...
同埋有幾個都算明星掛既人食飯.....
唔算好靚者...化妝既技術真高明....
然後就放工...
.11:30-3:00...5:30-10:30...=250
算係咁啦..滿足...不過要用黎還錢....
做個男子漢..自己比錢買電話既代價..~>m<~
..繼續加油..得閒再寫..

服裝--->..黃色襯衫..牛仔圍裙..自己牛仔褲