2007-05-11 16:38:45洪保菠蘿

Special Gift....Thanks BB....


嘻嘻.....今日又收倒BB既禮物仔啦........

因為我之前極度想食"明治朱古力橡皮糖".....所以BB就寄比我啦...

今期仲附送左一堆玩具仔.......HAHA.......

首先就係佢一抽就抽中既 MARIE 鎖匙扣......好叻呀!!!!

之後就"細菌超人"鎖匙扣......呢個就無咁好彩啦.....抽倒最醜樣果個..KEE KEE..

跟住落黎就係"熊熊風扇仔"......表面睇好似一個普通玩具咁...

其實就係一個好可愛既風扇仔....超級中意.....



仲有主角....我D糖果....."明治朱古力橡皮糖" 連補充裝+味覺糖!!!

額外再加送信一封......嘰嘰!!!!!!!

THANKS BABY......I LOVE YOU....

And I really like it.....All of those were sooo CUTE!

paulbaby 2007-05-11 20:03:35

傻豬b...唔駛多謝我喎>v<..
買野比你係應該架啦..
最緊要係你鐘意..你鐘意就ok啦!!
不過我真係歷盡艱險...走黎走去..
買黎買去先搞得好= =..
我好用心架啦>3<...
如果你話你唔鐘意就死火啦...
哈...隻熊仔風扇都ok嘛...
雖然唔算好大風..但得閒吹得都ok既..
..d糖唔好咁快食哂呀..慢慢食呀..
因住牙痛呀..>v<..臭b..
好啦..等你番黎....>3<..啜啜~~卜

paulbaby 2007-05-11 20:02:07

傻豬b...唔駛多謝我喎>v<..
買野比你係應該架啦..
最緊要係你鐘意..你鐘意就ok啦!!
不過我真係歷盡艱險...走黎走去..
買黎買去先搞得好= =..
我好用心架啦>3<...
如果你話你唔鐘意就死火啦...
哈...隻熊仔風扇都ok嘛...
雖然唔算好大風..但得閒吹得都ok既..
..d糖唔好咁快食哂呀..慢慢食呀..
因住牙痛呀..>v<..臭b..
好啦..等你番黎....>3<..啜啜~~卜