2008-07-01 00:53:30Ivan

要進一步行動嗎?

上星期跟舊老闆及她的秘書食飯
舊老闆問到我有沒有女朋友
我當然如實地回答
小秘書馬上認為我講大話
我當然極力否認啦
小秘書覺得好奇怪
因為她覺得我都算open又成日聊女仔
而且又算吹得下水唔會悶親人
無理由會沒有女朋友
舊老闆就好似好知我o既性格咁說"Ivan 說無就應該無"

跟著舊老闆就用心肺苦地跟我說要改變一下我自己的思想才容易找到女朋友
先要唔好一開始就想去追人而跟她做朋友
要慢慢跟其他異性做朋友
之後就會發現誰是我喜歡的人
然後再去追她亦不遲
而且我條件又不錯, 例如...... (自己想我的優點吧!)
唔會驚追唔到女仔

之後舊老闆又講下夫妻婦理想的相隔年齡
跟住又講下呢樣講下那樣
最後我們三人捧著個肚走
因為打了一個美味又豐盛的邊爐

其實對上述老闆的追女仔態度我都不以為然
直至早兩天在公司裡在我部門範圍內看到一個剛去完廁所的另一部門女同事
由於已經接近晚上8時
我便問她這麼晚還未下班
接著又聊多一, 兩句後大家便返回座位工作

在旁的男同事看見那位女同事離開後
就問我點解我好似識好多部門的女同事
不論在寫字樓又或者在酒店內(現在的工作的地方不在酒店內)
我行行下都總會撞到個我認識的女孩然後跟她點下頭又或者閒聊一兩句
但卻不見我有進一步行動例如打趣跟她說"食飯未呀, 不如一齊食飯丫?", "近排忙唔忙呀? 不如搵晚出黎飲野丫?"....
我便回答同事說:"無啦啦約人做咩呢, 又唔係追女仔"
同事便回答:"唔一定要你追女仔先去約人架嗎,而且又唔係叫你單獨約佢, 可以叫埋我地幾個一齊, 攪下部門與部門間的聯誼丫嗎! 分分鍾可能識到靚女添"

同事講完此番話後
我便馬上醒起舊老闆早兩天才跟我說過類似的一番說話

是否真要進一步行動, 擴闊(異性)朋友的生活圈子嗎? : D

上一篇:入學試

下一篇:一張照片

無休息之男 2008-07-02 21:27:01

台主:
有異性有人性好易做ga 炸。
多d約大家出家聊天,
最後你請客就得ga la...ha

豆丁 2008-07-01 09:27:31

你都成三十幾歲人啦!快d搵番個老婆啦!
不過唔好有異性無人性喎!!!