2005-04-18 21:32:54幸福擁有者

2005年4月18日

今日又要番工勒, 但係出其地得閒woo~
老細得閒我地又得閒
大家今日都做左閒人~~

今日開始又要做番我要堅持要做既野勒
呢個秘密........吾吾吾吾........
今日做番, 有d痛呀
佢地個個都問我上個禮拜去左邊點解唔黎woo~~哈哈

我要堅持到底呀!!!!!!!我唔會半途而費既!!!!!!
努力努力努力............

番到屋企成身散晒.......想即刻訓..........
不過梗係要睇我既陳鍵鋒先啦
真係好鍾意佢, 特別係佢o個d好正既眼神
嘩真係正到想錫啖佢~~呵呵呵呵

今晚都係早d沖涼早d訓lu~
唔知o個位人兄今日點呢
我尋晚已經用盡我所以方法去氹佢笑架la
佢笑既時候都係好正~~so我好想佢成日笑架~~呵呵呵呵