2005-04-17 21:46:40幸福擁有者

2005年4月17日

今日係佢考研究所既日子
我知佢努力左好耐
但係今朝我訓醒開番個電話既時候
收倒佢兩個message

知道佢覺得自己考得唔好......

我知佢呢個時候最需要既...應該係佢好朋友既安慰
佢需要既我諗會係佢好朋友既一通電話
多過係我既一通電話......
但係......因為佢係我最care既人
所以即使係咁,我都好想打一通電話俾佢......

知道佢唔想講野架la,但係我總係希望佢會o係msn到回我一個訊息
好擔心佢呀.....
我好想話佢知,考完就唔好再諗la
宜家可以做既就係等成績出
成績一日未出都未輸得晒加ma
好想佢唔好一個人收埋自己...............

見倒佢咁,我個心都好難過................