2004-07-24 14:32:26幸福擁有者

7月23日_星期五

今日我去in左兩份工
個人好累
食完晚飯之後諗住訓
then教左鬧鐘10點叫醒我 , 因為我應承左佢打俾佢啦ma
費事佢一陣又要等我電話啦.....

佢星期三既時候應承左我話會還番d野俾我架.....
但係我打去既時候佢o係出面食緊飯woo
咁即係又冇啦........
唉..................

咁我應唔應該嬲呢請問
但係我有d唔開心囉.........
但係我知即使我唔開心or我真係嬲佢都唔會黎乙水番我既
次次都唔會乙水架啦..........唉........
其實我真係好想有人黎乙水下我架..........
男朋友唔o係身邊已經好慘架la ><
唉..........