2005-04-11 03:03:19飽飽

雜亂的心情

呢幾日幾心情就好似天氣咁,好熱、好悶,令人透唔到氣,好多事令我好困擾,前途、財政、家庭、情情愛愛、友誼船..........等等等等,星期六返工既時間好漫長,好不容易至等到收工,對人歡笑背人愁既感覺一d都唔好。

收工都仲未諗到去邊好,忽然覺得自己好無用,點解咁簡單既決定都做唔到呢?!去到火炭,收到媽子call話響九龍灣見,本身想拒絕,但諗到大家成個星期都冇一齊好好咁食飯,都係應約了。響九龍塘,阿deon走過黎打招呼,唉,俾佢睇穿我好似有心事,係,無錯,我係眼濕濕,個人好頹廢,唉.....一言難盡。食食下飯,講開下星期三既事,覺得好難過,好老實講,今年最好既生日禮物係媽咪唔好做到咁瘋狂,同埋佢公司既賤人惡有惡報。

去到catalogue,個sales哥哥係咁撩我講野,好煩,雖然我都知你係要打份工,搵多d,但........我心情唔多靚囉,真係好鬼煩,求其敷衍佢幾句算啦,又要講埋d
trash talk,明白到人地都係打份工姐,所以我都控制住自己既脾氣,無出聲窒頭窒世呀,簡直係發揮人類最大既容忍力。

收到菠蘿飽個sms,佢話俾我當成陌生人既感覺好難受.............難受?!難受得過我愛到冇埋自己,忠於自己都有罪,做咩都驚得罪佢老人家,攪到咁不知所謂,都唔知為咩!!!只會怪我無時間.............係夾唔到大家得閒既時間喎,又關我事?!呢d係雙方ga..............

今日同ginny講開一個關於「能力愈大〝責任愈大」的無奈,其實同之前日記「好勝」既內容好似,好唔想做功課呀呀呀呀

星期日extend到夜晚十一點,一路做就好厭惡,但一諗到昨日又收到話non_means加息封信,唯有向現實低頭................shit

有時候覺得好似點都入唔到流,好羨慕其他同學仔都可以世界friend,奈何自己仍有幾絲高傲,結果做出好多討厭既行為,但我諗自己都係死性不改ga啦。

對於未來,好不安,連一絲陽光都睇唔到,迎面的,滿是陰霾和霧。