2005-03-15 01:12:21飽飽

影評加一大段生活瑣碎事

其實係上上個星期睇,有我心愛的Will Smith,點會唔睇先﹖抱住唔睇用腦既心情睇係幾開心,可能當日係特登唔返工,響屋企瞓成日,所以都幾精神下。好回正題,雖然個劇情係幾娘,但係包裝得好,配樂正啦,正情有想clubbing既衝動,好多位都估到係點發展,但係用既手法都幾特別,好似片頭捉狗仔個幕,好攪笑。

唔知有冇咁既職業呢﹖睇下阿主角既衣食住行都好似好luxlury喎,似乎consultant係一份唔錯既工作~~呵呵,睇完又有去ny既衝動囉。套戲俾我既感覺係教人要勇敢去愛,而且一個人真係愛你,就會連缺點都變得可愛,同埋唔好介意佢既過去 (Allegra係一個有錢有面又靚既女人,幾似Carmaren Diaz架)。其實仲咩要介意一個人既過去呢﹖咁樣只係一種冇自信、不信任對方既表現,要用心去睇一個人,聽片面之詞就只會令自己造成好多不必要既誤會。

(睇戲)之前兩日就係就職典禮,其實都好無聊下,我地個個企哂度又著哂suit咁,好似人地sell地產咁,好驚下囉。個朝又起唔到身,所以冇返anthropology,點知一返到學校就好尷尬啦,個個都好驚訝我個look,唉,其實已經都幾烏where,同出去玩又係另一個look啦,唔知呀,希望佢地唔好咁啦~~同埋媽咪盒化妝工具好好玩,哈哈。當日以為自己好過份,著boot,點知編委有人仲過份過我,搵牛仔褲扮西褲,仲要著白色鞋呀,唔係呀化?!原來我個Bo加埋個姓就變成一個地鐵站,早知用返Tramy個名啦!

過咗個典禮,食下野,睇下人地social就攪掂啦,睇住阿會長同內副,當晚就好似係佢地wedding咁「廖胡聯婚」呀 (x壺或尿x?!),特別係阿會長上台致詞時,真係呢……..鍾意阿余冠軍既致詞,不過如果有d眼淚睇下就好啦~~~唉,大面又話唔做,咁我點好呀,依家辭職好似唔知點咁,唉,攪亂個plan啦…….

之後大家落到山,煩咗一輪就去咗稻香,成晚個個都好攪笑,又八到d野,嘻,
正一八婆仔。而且又唔貴,唔錯唔錯,之後俾媽咪blame咗一陣,就好快返到屋
企啦。之後第二日就有operation,仲要早起呀。由於同阿菠蘿包嗌交,所以佢冇陪我,本身;都冇咩野,但唔知點解一到就快做operation外山3有d驚,想反悔,但都係做咗,最無奈係d護士姐姐,個頭叫我可以慢慢換衫,點知3秒後又叫我好快手,趕頭趕命出到黎,點知佢話:「下,我講下咋喎,估唔到你又咁快既!」啤啤啤啤啤~~~~~~~好快就攪掂,本身應該要休息,但自己又想行下街,但愈行愈難過,又諗傻事,個一刻就知道自己一直都係咁冇用、咁脆弱、咁依賴,仲學咩人自立呀?同媽咪嘈咗一輪,但亦都令大家解開更多心結。

黎緊既日子都係日日做readings、好早瞓、返齊學咁濟,可能係個gpa刺激我啩?!特別係罪與罰個科令我好唔開心囉。都幾悶,返學返工咁啦。係今日有小小唔同,因為係健身王既生日,大家一齊夾$$送個backpack俾佢,希望佢鍾意啦,其實我有好多真心說話想同佢講,但張咭又唔太方便寫……今日下午本身幾唔開心 (會長知咩原因的,因為之後我再同佢講「捍衛領土」言論),但一班人食飯都幾開心,由灣仔坐船仔到尖咀,再行去北京酒樓,餐飯係貴咗d,但乂家似乎又食得既開心,服務又好,d叔叔好攪笑,最正個賽螃蟹係無毛豆同其他無謂野食……唔,個食評都係留返遲d寫啦!!由於太飽,大家都無食糖水呀~~~~~咁就返屋企打呢個久違咗日記啦!!

響度謹祝生生日日都咁幸福開心,繼續對我地好~~呵呵,下年一齊再同你慶祝啦~~~~
好掛住grace呀,上次留咗icq俾佢,又冇feeback,好擔心呀
彭于晏現身可樂廣告呀,以為佢唔見咗人,本身自己又幾鍾意佢,幾怕佢冇人要呀…………….
黎緊有好多挑戰,都唔知點算呀……………