2005-12-09 03:19:24gilda

很想和你吃吃風

很想和你吃吃風

繼續上一次‧篇
話說星期日晚回到家已經十二時,落床訓經已係兩點幾
睡了一會,真的是一會,五點幾就起身
大佬,係五點幾!!
起身望住個天,覺得好面善,平時我就係係呢個時間訓架..
在睡夢中梳洗。又真係俾我搭到第一班地鐵,六點九就到到柴灣,再轉小巴去大潭數車。為左呢三百幾蚊,真係會冇命。
唔單上早,仲大風到唔係人企架!!
早上七至九時站著吃了兩小時西北風後,感覺不太飽,於是同kris,jovan落小西灣麥當當食正餐。我地都凍到傻左既時間,隔離檯個女人竟然著背心law,佢係咪唔知清朝已經被推翻左,仲以為自己係清兵??心口真係有個勇字架!!

聊了一會就上山回校,在巴士上睡得很熟
在圖書館做了一會news cut,諗住夠鐘上exp psy,就好醒咁打俾jovan叫醒佢上堂。點知俾個肯定未訓醒既同學仔發現仲有一堂先夠鐘...都唔知邊個未訓醒。之後就去so房訓,訓到手臂遞唔起。
之後就搭笠落去上堂,唉。
雖然訓得兩個幾鐘,但上grace堂又冇乜想訓既感覺。
可能係有第二種更強既感覺掛?
上完落就去七仔買叮叮食,又上那輛去小西灣既巴士(呢個鐘數,下次真係唔好上車,成架車d人好似被人殺左全家咁,大怨氣到不得了),跟住再轉14號到大潭再數車。晚上氣溫都唔知有冇十度,凍到成個人冇晒知覺,真係伶隻腳去撞條柱都唔會有感覺,好恐怖。好彩冇乜車,又有寶係度,三個人邊玩遊戲邊講笑就過了兩小時。

風的味道,有點淡
刺骨發抖的感覺,有點痛
呆坐路邊,忽然,很想有輛車向我駛開來
經歷那實在的痛,好讓我知道我依然有血有肉的存在著