2008-03-11 17:46:23攝理搖滾

yeah yeah yeahs---maps

YEAH YEAH YEAHS LYRICS-Maps-

Pack up
收拾行囊
I’m straight
我的堅持
Enough
足夠了
Oh, say say say (6xs)
喔,說,說,說 (*6遍)

Wait, they don’t love you like I love you
等等,他們並不愛你如同我對你的愛
Wait, they don’t love you like I love you
等等,他們並不愛你如同我對你的愛
Ma-a-a-a-ps, wait!
地圖ㄚ..等等
They don’t love you like I love you
他們並不愛你如同我對你的愛

Made off
偷溜
Don’t stray
別迷路
My kind’s your kind
這樣的我就是你
I’ll stay the same
我會一直如此不變

Pack up
收拾行囊
Don’t stray
別走失
Oh, say say say
喔,說,說,說
Oh, say say say
喔,說,說,說

Wait! they don’t love you like I love you
等等,他們並不愛你如同我對你的愛
Wait! they don’t love you like I love you
等等,他們並不愛你如同我對你的愛
Ma-a-a-aps, wait!
地圖ㄚ..等等
They don’t love you like I love you...
他們並不愛你如同我對你的愛...

上一篇:New Order

下一篇:hot hot heat