2007-06-29 02:14:04傻瀦ˇFiSH

莫名其妙的失落感觉

高考成绩出了....衰左...5想再提..决定复读..

多谢一位友人...距叫我考虑好先,复读5系儿戏,复读最紧要系个心,该学习噶时候一定要学习..

距成功左..考得5错..恭喜距..

跟住...多谢老公籽...多谢你无嫌弃我..嘻嘻....
老公考得5差..不过有点儿遗憾...
不过我支持你噶决定..你做任何野都有你自己噶道理..
你系一个识谂噶人..
其实我真系好惊..好惊你上左大学之后我地会分手,虽然好多人话我地性格5合,但系我听你一齐噶时候真系好开心,你会教我话哦多野,你会直接闹我,但系我真系好惊,惊会见到一个好过我噶女籽..我知你5中意我乱谂野,但系我真系惊..惊到不得了,惊到训5着..好多人见你有阵时成日整到我喊,D人问究竟你系未真系爱我,我一D都无怀疑到你甘同人地讲我觉得你系爱我噶,至少我真系感觉到,即使其他人5觉,我觉就得拉.我5知你知5知我有几爱你..不过我只可以讲..我真系好惊好惊你会离开我...可以噶话..我想绑住你,5比你走...


多谢老公妹妹..RITA...你系我噶偶像
你5系好似我地甘可以安安逸逸系度读书,你选择左另外一条路,你讲左比我听,读书好重要,但系5系读书先一定有出路..我以你为荣...大家一齐加油!~~


多谢老婆籽..好耐无见你..好想见你啊..
不过5知点解你今日讲D甘奇怪噶野..
你话好快会见..我话有几快..你话好快
之后我话得登5比你见,等你话快啊啦..
你居然话..好拉..分手拉..比分手费..
你点解甘同我讲野噶???
好挂住你啊..几时先见得你???


仲有一个好挂住噶..冰冰
都5知系未甘邪..准备同你出街先黎出水痘啊...
好想同你倾计啊..好挂住你啊..
好多好多野想同你讲...
水痘..要快D好啊..
要同你去吃 cheese cake 啊...期待ING
哈哈..有一次同老公籽讲想同你去倾计.
距好奇怪甘问点解5同距倾要同你倾..
哈哈..其实我都5明..可以解释噶系..你系女籽..距系男籽
你系我朋友籽..距系我老公籽..嘻嘻..

其实好多人要多谢.表姐...妹妹..DEADKIND..今日生日噶CANDY..喵...爹地...
好多好多....漏左5好怪我啊...








傻瀦ˇFiSH 2007-06-29 15:20:27

决定复读啊...
5知会去边...考虑去边...

RaInIe@~ 2007-06-29 07:20:21

真系决定左复读啦??
哈..可能我都会...

你会留翻系一中??