2006-02-19 00:31:51我愛 野貓*

。。。★  哇 哈 ★。。。



哈 哈 !


最 近 一 直 跟 我 老 婆 。。。


〝 小 蜜 蜂 〞 傳 紙 條 !


每 一 天 都 有 ! 



我 老 婆 真 可 愛 耶 。。。


謝 謝 〝 小 蜜 蜂 〞 歐 。。。


我 會 加 油 的 啦 !!


雖 然 一 上 課 我 就 想 睡 搞 搞 啦 = =”


哇 哈 哈 ~ ~ 


°∴  DJ  。。。 生 日 快 樂 阿 !


今 後 就 真 的 要 好 好 對 〝 婕 ㄦ 〞 啦 !


要 懂 得 珍 惜 嘟 嚕 。。。


該 幫 的 嘟 幫 了 啦 。。。


要 HOLO 住 滴 歐 。。。。。。