2007-08-05 14:17:42々寶貝《紫星》

我的麻吉

我的寶貝們

1.蚊子

2.小P

3.洋蔥

4.北極熊

5.小豬

6.魚魚

7.企鵝

8.米奇(((老朋友

9.范范(((老朋友

說好囉~

互相包容~

做永遠的姊妹唷!><

我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩我愛妳咩