2010-04-11 22:38:49YEN氏

MY RAINY DAYS

某日LUNCH WITH M

今日好想食小籠包,叫咗M去鼎泰豐

每次鼎泰豐必點小籠包同醉雞

...................................................................................................

 

9/4

難得今個星期冇ASSIGNMENT..放學約咗KATHERINE

DINNER AT 313 TRATTORIA CUCINA ITALIAN

個PIZZA同個PASTA AND CREAM MUSHROOM SOUP

都好鄭...不過個地方好吵囉

D人一直行嚟行去...環境唔好,食物都幾好

之後睇戲: MY RAINY DAYS

女主角某一D角度好似濱崎步同Angleabady

成部戲都幾好..完美結局

第一睇戲做咁前, 第2排....仲喺細場TIM呀

...........................................................................................

成餐飯KATHERINE俾我煩死,HAHA

因為最近再次迷上佢, 講咗成餐飯...

就喺因為咁, 我再次睇TWNIGHT

我覺得佢TWNIGHT個LOOK型D囉比起REMEMBER ME

KATHERINE說: 我可以明白

因為TWNIGHT出個段時間,個傻婆都迷佢死死下

............................................................................................

 

10/11

今日原來好嬲! 因為太嬲細佬無啦啦俾我鬧

狂喺細佬面前爆操呀! 搞到成日冇曬MOOD

之後,原來喺自己念得太多, 搞清楚成件事,

我念得太多啦!!!!

......................................................................................................

 

11/4

過完今晚24點, 嚟緊呢幾個星期我都好多嘢做

每科嘅ASSIGNMENT AND FINAL PROJECT齊齊嚟

搞錯咩!!! 一日24個鐘都唔夠用啦!!!!

但喺我而家好肚餓呀!!! 點算?

我下定決心要減肥啊!!!!!

............................................................................................................

 

無名新增: http://www.wretch.cc/album/bibi218

上一篇:DAYS OUT

下一篇:BOUNTY HUNTER