2008-10-14 12:29:50雯敏

出家十日

過了十日出家人的生活

每日九點半訓,四點起身

禪修十個半鐘,開示一個半鐘

其他時間你可以休息沖涼,洗衫

 

我睇左一個蟻族努力地興建邦家半個小時

我睇左一隻蝸牛跳舞三個字

我睇左無限支樹及草

 

這十天...

我睇到自己的貪,自己的恐懼,自己的逃避,自己的過去,自己的感受,自己的憎恨,自己的專中,自己的能力,自己的堅毅,自己的痛,自己的情緒...

同學當中有不少人十天也支持不住,我...從沒有想過要走,而且我好肯定我捱到,更堅的是我進度神速...老師說:你的路是很漫長,慢慢來.

 

回到城巿,不用十分鐘就已適應,但心態不同了.

回到城巿第一天,太興奶茶,餐蛋麵,老麥麥旋風...這十天最想食的都已經食了.然後去做左一樣想做十日的事...見下班仔.

回到城巿第二天,覆諗"黃生說:"阿敏,我好感動你有咁既頓悟,見到你這三個月心靈的成長,你好勇敢肯去面對咁深層既自己",覆完一個又一個...再剪個髮,髮型師說"你都得啦你,真係唔似你.",再係海邊行陣,回家.

回到城巿第三天,預備明天旅行的物品...好似無乜嘢要預備...暫時沒有打算同朋友見面,呢個無聊堅又話食飯...咁是但啦,我要講返十日沒有出過口既說話,差點口臭.