2008-08-24 02:17:47雯敏

輔導員:none of your business!

"你可以開心過一日,你都可以唔開心過一日。"
無人話一定要開心,都無人話一定要唔開心。
這兩句話好深。

你就係個人硬,所以迫自己抑壓了,抑下抑下一次過抑出個病來。

阿敏,我聽到你好嬲,你今次嬲到塞住左自己。

我說:如果情緒同行動係可以分開,那麼情感同行動都可以分開。我仲有幾愛佢,仲有幾掛住佢,我都同樣可以收埋係好深既地方。

沒有想過你會思考到這麼深呢。你是否感到很神奇,人腦係可以咁分開。

你要擴闊你的社交圈子,你要增濶你的視野。
你要繼續好好對待你自己,你做得好好。

你對任何人好,你都要有個底線,你經常也沒有底線。

新體驗1:的士站新朋友。
新體驗2:係宿舍訓。
新體驗3:帶個女落街。

你可以繼續去看著這套高清電視劇。
我說:不單是高清,仲要係FOUR D。
哈哈哈哈!FOUR D咁厲害。
我再說:仲要係爛片。

你可以繼續欣賞這套鬧劇,但要記住唔係對你好煎,而係nooe of your business, 同樣要好好對自己,你宜家唔想理佢地咪唔好埋囉。

總會有一日你會有個領悟,亦都唔需要再嬲,他根本唔知道自己做緊乜,是他處理得唔夠成熟。但目前你唔需要轉到這個MODE住。