2008-07-30 00:44:06雯敏

堅持與體諒

不斷地分析...為我如此喜歡狗.為何如此執著...然後我想起一隻又一隻...我自出娘胎已經有阿財...好大隻白白地,曲髮...接著有bobo,我最記得由我聽電話,然後跟正在沖涼的姐姐說:爸爸話要人導x滅...然後聽到沖涼房中的家姐哭了我亦哭了...再跟住係豬仔,由第一眼見到牠,同我第一次打牠,第一次見牠抽筋...直到牠死...每個片段都好深刻.再跟住係妹朱,wealthy.


有一位ceo曾經話過,對你重要的東西你就自然會有記性.


生活上總不能事事與他人配合,但自己總有一些一定要堅持,即使身邊的人未能體諒,自己也要堅持.

今天我問媽媽,為何不可以試試用欣賞的角度去看看你的兒女對自己的一份堅持???