2006-01-13 13:05:23小豬

想轉工

近來返工覺得很疲累, 而且心情也很差, 很暴燥, 也缺乏耐性... 每次返到工作崗位時, 見到亂七八糟的場面, 見到自以為是的同事, 見到成日寸你的無聊人, 心裡就覺得很忟憎, 再加上近來病房的病人很煩, 每隔幾分鐘就會叫你過去為佢做d 無聊事, 但當你解釋你正在做些很急的事 如: 收人, 幫醫生手, 打針等... 他就會覺得你唔理佢而大吵大鬧, 一點體諒都沒有, 到你過去為幫佢時, 佢就會比說話你聽: 一早叫了你, 又唔做, 而家先至做... ""等了很久也沒人理我...." 面對著這些病人, 我就黎連僅有的愛心也消失了.... 真的很想設身處地在他們想, 他們都係想有人理, atendtion seeking, 但在這忙亂的病房中, 他們也好應該體諒一下做姑娘的辛酸.... 之後再加上同事的冷嘲熱諷, "你唔好咁緊張, 放鬆d, 一點笑容都無....." "你咁的工作態度係唔得架......" 但需知道她一點也不緊張嗎?? 不是, 只是我將所有野做晒, 所以她才有時間比說話我聽, 也不用這麼緊張... 這些同事, 做野就得我做, 仲要比說話我聽, 算點!!! >.<