2004-04-13 05:08:00芬~

久違了~

哎呀!
好耐都無黎寫lu~~~
因為懶呀!!!!!!!!!
哈哈哈哈哈...........

我等左呢個假期好耐啦~~~~~
因為我覺得返學愈來愈沉悶呀!!!!!!
可惜一放假就勁多功課做呀!!!!!!!!! (好慘呀!!!!)
唉~~~~~
好矛盾呀!
想放假,但又唔想做功課,但係唔做又唔得喎~
好煩呀!!!!!!!!!!!!
>______<


之前中化堂玩左一個game喎~
首先,每個人都要寫十個性格出黎,
五個好既,五個唔好既~
跟著就去貼落人地既背脊度~
結果我收左:
自私、衝動 x 2、虛偽 x 2、活潑有趣、懶惰、悲觀、率直、
愛熱鬧、樂觀、粗暴、重感情
玩完之後好唔開心!!!!
不過算啦,只係一個game~ (自我安慰)
哈哈哈哈哈...........

我一放假就即刻約d舊同學同舊朋友出去玩啦~
好開心呀!
好耐都無見佢地啦~
好難得可以一班人咁出黎癲啦~~~~~~
又唔洗怕得罪人,講咩都得,又玩得盡興喎~~~~
下次我諗要等到暑假lu~~~~~~ (諗起就有d唔開心lu~~)

好啦~
依家又你時候收拾心情,努力讀書啦~~~~~~~
我唔要留班呀!!!!!!!!!!
呀!!!!!!!
努力加油~~~