2004-02-23 01:54:00芬~

散哂~~~

sport's day終於都完左啦~
累死呀!
第一日已經拿左我條命去啦~
一開波就跑一百米啦,勁驚,驚又包因尾,
為我唔係跑短跑既人,最衰都係自己貪得意而報既,
最後,我唔係跑最尾,仲好好彩咁入到決賽,(其實都唔係好彩既,
係好耐之前已經開始練跑啦)不過決賽我無跑到,因為我既目標已經達到啦,我唔係包尾,我已經証明左比我自己睇,我做到啦,決賽跑唔跑都己經唔重要啦~

跟著就係我未玩過既鐵餅呀!
我諗著玩下啦,見未玩過就,呵呵...........
竟然比我win左個大熱喎,仲拿左個第一返黎呀!(見到佢好以想打我咁呀!)
哈哈哈哈哈..............(死好彩呀!)

臨尾就係我既強項,鉛球呀!
正如我所講咁啦,強項就係強項,咁就拿左個第一啦~
不過比人狂話我唔係人、男人黎嫁...........咁囉,仲比人追打添,無計啦之前狂做運動嘛~
哈哈哈哈哈哈哈.................

仲有呀!
鉛球之前又跑左個勁驚既一百米欄,勁驚P.K,又好好彩咁比我安全咁完成左呀!
真係感謝主呀!
哈哈哈哈哈哈..........

玩完呢幾樣野我就咁累死左啦~

第二日,本來淨係得個4 x 100 既,但P.E啊Sir又叫我跑師生,有得玩我梗係應成啦,就係咁我就無跑到4 x 100啦,因為有一個跑得快過我既社職,咁就叫左佢跑lu,我都覺得自己有d衰呀,應成左跑4 x 100但又唔跑,唔緊要啦梗係找個快既跑嫁啦,哈哈哈哈哈.........................(覺得自己好自私添)

就係咁,我就累死左啦~
之後個日想做功課都唔得添呀,因為太累啦,我睡左一日呀!








我唔知我咁做岩唔岩,好唔好,但我都決定左lu~ (我講過就算數嫁)
睇下你可以燒幾耐!!!!!!!!!!!! (最好就有咁耐得咁耐啦)
哈哈哈哈..............