2004-02-16 19:49:00芬~

好忙呀!!!!!!!

呢個星期真係忙到嘔呀~

黎緊既星期三同星期四就係學校既陸運會~
原來陸運會要攪好多野嫁,幾個星期之前已經要開始攪d野啦~
雖然我叭係做一個"色"物,但我都已經覺得好煩呀,好多野攪呀,
真係難為社長呀,我諗佢一定係好煩定啦~
我有時真係好佩服佢呀,可以把時間分配得咁好,
佢又要學野,又要同人補習,又攪社,又係D V Team,又玩中樂.....
(可以仲有,而我唔知既)
好勁呀佢~
反觀我就............攪到d野一敗塗地!!!!!!!!!!!
哈哈哈哈哈哈.......我真係差呀!!!!

講真呀!
我仲未接受到我考第眉呢個事實嫁~~~~~~~~~
講起就想喊呀!
我真係好唔甘心呀!!!!!!!!!!!!!!!(又咩理由會係我喎)
點解會係我喎????
我真係咁差咩???
算啦~
個結果都定左啦!!!!!
接受現實吧~~~~~

我咁大個女呀!
第一次考第尾咋,以前我唔讀書都唔會考得咁差,
依家又唔係無讀書喎,唉!!!!!有d死心呀!!!!

仲有呀!
我忙完個sport's day之後,又要攪個咩咩問答周會呀!
咁次真係死梗呀......多野做到爆炸呀!
我又唔識得推人既~
miss叫我幫手,我就會幫手,
我覺得推左佢會唔係咁好咁呀!
所以被人話我死蠢,唔識推人~
我唔會再咁蠢嫁啦~ (我醒左,係被人罵醒左呀,哈哈哈哈.............)
我要推左d唔關我事既野~
攪點我自己個d野先幫人地手呀!



謝皮完啦,係時候要開火啦~
你地既每一下支持就係我既燃料呀!
睇著黎啦,我一定唔會再包尾嫁啦!!!!!!!!!!!!!
我都唔要再包尾呀!!!!!!!!!!!!!!!
>_____<