2004-02-10 07:10:00芬~

等我諗諗先~~~~~

有一排無打添~
趁依家有少少時間,等我諗我我呢排做左d咩先~

呢個2月真係好忙呀,本來諗著追返之前d野嫁,
點知一個Sport's Day已經忙死左啦~
仲有miss無啦啦又找我去攪周會,唉!
都唔知點好,推左佢又好以好衰咁,唔推佢就到我無時間做我自己既野~~~~~~~
中六真係好忙呀,好多野攪呀,好彩我唔係學生會既成員o者!!!!!!!!!
如果唔係呀.....我諗我連依家呢少少時間都無呀!
好彩我醒o者,唔玩學生會!!!

講返返黎先~
我發覺d時間真係好唔見洗呀!
有時坐係到發下白日夢,攪下呢樣攪下個樣,咁就一日啦,
快到佢呀,有d過份呀!(其實係我自己,係度哂d時間呀!哈哈哈哈哈.........)
我依家日夜調轉左咁呀,人地睡覺我就做野,一放學我就返屋企睡~
有d唔正常呀!(我講緊既係生活習慣呀,唔係我個人呀!)
以我個人分析所得出既結論就係太多野做同埋煩呀!!!!!!!
野就永遠都做唔完嫁啦~
我煩d咩呢???
唔............
錢........我都無既唔洗煩呀! 哈哈哈哈.................
情..................應該係佢啦~
煩到嘔呀,無啦啦被人誤會,到依家佢都係咁唔多理我,
係工作上有接觸先同我講兩句,我真係好唔甘心呀!!!!!!!!!!
點解佢唔諗下我,為咩要hurt佢呀!
跟本就係一個誤會,佢死都唔信,唉!!!!!!!
愈講愈炆呀,唔理佢啦~!

另一方面既情,唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(長嘆)
我唔識講呀!
點解會發生呢d咁既事係我身上嫁~(諗都無諗過呀!)
我都唔係一個好人,又襯唔起你,
有時鐘意只係個一下既感覺,並唔係真嫁,(我到依家都唔係好接受到嫁~)
就算係真既,又唔一定話要一齊呀,睇定d先啦~
我唔想害左你咋~~~~
比我諗下先啦~
唔好逼我呀!!!!!!!!(不過我好犯賤嫁,你唔推下我,我就會唔理嫁啦~)
哈哈哈哈.............

依家眼前最重要既野就係.............唔要留班~
咩都唔理啦~
過左海先算啦~

時間可以証明一切,我唔係你諗個d人呀!(唔好誤會我呀)

你有耐性就等啦~(有暗影,好驚呀!!!!!!!)
比d時間大家啦!!!!!!!!!!!!