2004-01-21 16:21:00芬~

沉悶的假期~~

呀.............
呢幾日都好悶,唔知做咩好,又無野好做,
雖然有功課同project,但考完試,唔想再掂d書呀,

我覺得自己好反賤呀!!!!!
返學時,就勁想放假,唔想返學,
好啦,到左放假時,又覺得悶,又想返學,
你話我係唔係煩呀! (我就覺得我好煩呀)

一無野做我就會亂咁諗野嫁啦~
咩都諗........跟著就會驚..........
十分矛盾呀!
哈哈哈哈..............(又要諗喎,又要驚喎)
總之就成日鑽牛角尖啦,
唔知會唔會比我鑽穿個牛角尖呢??
哈哈哈哈.............(又亂諗啦...........)

哎呀~
我愈黎愈討厭呢個我啦~
點解我會變成咁嫁????
好煩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

係呀!
16號個日呢,我約你地出黎除左食飯同發癲之外呢,
仲有一樣好重要既野,係要同大家商討一下嫁,
不過我唔記得左同你地講呀!
淨係掛著癲,掛著笑.......春卷..........
哈哈哈哈.............................
講返樣重要野先,就係.....
我地個dull義嬉點算呀??? (好以得個名,咩都無做過)
仲要唔要嫁??
如果要個方向係咩呀???
睇黎都要下次先講到啦~ (如果我記得同你地講既話)

仲有呀!
尋晚好對唔著友人呀!!!!!!! (N281同維園時...........)
Sorry ~~~
>________<
呀..........
我覺得好以快得濟呀~~~
要烏龜"身"個頭出黎,要慢慢黎,
你一嚇佢,佢就會縮返入去,
可能以後都唔會出返黎嫁!!!!!!!!!!
我唔知自己講緊咩添~
哈哈哈哈.............
唔理啦~~~~~~~
當發緊夢呀!!!!!!
哈哈哈哈哈哈哈................