2004-01-13 18:03:00芬~

我唔開心!!!

我今日先知,我同你地有問題呀.............
我實左太蠢啦!!!!!!!!
我真係唔知嫁,我知道我一定會改,我真係好想同你地玩嫁!
可唔可以話我知咩事呀????
估估下好辛苦呀!

本來諗著就黎考完試好開心啦,
點知係呢個時候比我知道呢樣野.........
咩心情都無哂呀!
>_____<

好唔開心呀!!!!!!!!!!! (喊緊.........)
我求下你地話我知啦~
你唔話我知我真係唔知呀!
定或係考試,所以先咁呀!
可能係我亂諗啦~(機會都好細呀)
可唔可以好似以前咁呀!

點解我d人際關係會攪到一堆屎咁嫁????????