2004-01-07 12:30:00芬~

成功開台~

yeah~~~~~~~~~
終於都開左個台啦~
我想開好耐嫁啦(見友人開既時候,就已經想開啦,想下想下就成年咁制呀)!!!
今日唔知做咩終於都"的"起個心開左啦~~~

呢排好辛苦呀!
因為考試呀~(5號到16號)
好想死呀!!!!
如果唔洗考試你話幾好呢~~~~(發緊夢!)
一考試我就好緊張,夜晚睡唔到覺,要到第二日考完試,返屋企先可以"合"一陣!
好彩考兩個禮拜o者(但都已經好難頂嫁啦),如果唔係我都唔知點算好呀!


唔知點解我覺得我好以同你地疏離左咁,
有咩都唔同我講咁,
又唔同我玩,好唔開心呀!
可唔可以誠實d話我知呀,
我寧願比你地傷我一下,都想好以依家咁呀!
唔知點咁! >__________________<


最衰都係你~
講咩呀,你都唔知你自己想點就唔好講啦~~~~~~
明知我唔得嫁啦,你睇攪到依家都唔知點咁!
正衰人!!!!!!!!!


友人12號搭3點機走啦~(考緊試無得去送機呀)
好唔捨得你呀!
可唔可以唔走呀你~(我知無可能,但我要講呀)