2006-04-19 23:23:18°.﹒傻粉 ★╭°

4月19號

低b...今朝我阿媽5點幾鬧鐘響所以我就起左身
之後都訓唔著lu~不過我今日原本都唸住7點幾起身o既
因為今日卡文生日呀^^"...生日快樂呀!!
咁呢最尾我係屋企睇雜誌喇~到7點半就要打俾雯雯同阿細
之後8點半就過左良景同佢地一齊答車..
我地今日去遊船河呀~十個開心..可以放鬆下
平時唔係落吧落d就唱k~之後齊齊係旺角一齊答車去西貢囉
最尾我地都有十幾人去架~齊人就上船喇
咁一去到就梗係搽防囇啦~~如果唔係我d斑就走哂出黎喇
同埋我又驚囇黑a ma~之後坐左陣就玩呢個香蕉船
勁驚囉~~我地又去左沙灘打左一陣排球浸下水咁囉
之後上番船有d咪打麻雀我地就囇下太陽咁囉
唔...到5點幾架船就車番出西貢lu
個個都好累了~不過番番旺角我就同雯雯行左陣先走囉


上面張相係我訓左3粒鐘個殘樣
事關同卡文影o個d勁濛囉><