2020-11-29 15:46:40freedomtospeak

【iPhone換電】|Let's Go Fix |香港

 

話說尋日架蘋果手機用用下突然間無曬電,起初無理佢諗住返去充返電充就ok,返到用即時用自已個充電充,但係部iPhone 6S係完全無反應,之後我就即時預約左Apple Store更換電池,佢地同我檢查左之後話我個底板壞左,如果整既話要$2xxx,而且所有既資料都會無曬,因為手機有以前既狗仔生前既相係入面,所以資料係好重要,唔可以唔見。

之後係Google推介下搵到Let's Go Fix iPhone專門維修既店舖,網上有得即時預約時間,預約之後,師博檢測後發現只是電池損壞左,整返只係需要$250就ok,而且維修後所有資料都無唔見到,師博重教我點樣可以保護好電池,可以耐用D,所以我推介比要到香港維修電話既朋友,佢地銅鑼灣,中環,觀塘,尖沙咀都有分店。