2004-11-21 15:08:10尚未設定

感動~~

尋晚好開心呢~~
老公仔終於陪到我成晚啦~~
我同D 朋友影完相之後就走去紅孩兒搵佢, 唉? 佢今日帶con喎`~~ 好冇耐見過呢~ 又幾靚仔喎~~
之後行去旺角, 諗住去朗豪坊呢, 行緊時我成日都挨我個頭去佢個shoulder呢~~ hehe~
行到朗豪, 想睇不廋降之迷, 不過UA 冇呢. 跟住就都係啦啦林行, 因為個mall冇乜野行, 搭D電梯上到最上, 再落番去呢~
都幾開心, 估唔到老公仔話, 不如去澳海城呢~~ 好開心呀, 又係好耐冇行過呢~~
去到個度, 即刻搵cinema睇下有冇個度戲, 有喎, 買左10點個埸, 之後就去買dinner , dinner 好好味, 仲有老公仔餵我食呢~~ yumi yumi
去行百佳, 搵酒, 我已經要攬住老公仔呢~~
之後去戲院, 好好睇呢, 好搞笑, 我唔敢食mc 記呢~~
睇完都11點30啦, 好擔心冇車搭呢, 我地搭mtr , 等左好耐先有車, 我已經同老公仔講我好驚冇車搭呢... 老公仔講佢搭到葵興喎... 我個心沉左沉呢.. 心諗, 唔緊要啦, 佢都驚冇車搭麻... 跟住轉車去到荔景喎, 已經成12點幾分啦, 死啦, 點算呀, 小妹最怕冇車返屋企呢... 跟住去到葵興喎,我叫老公上左車打俾我.. 老公仔走左啦... 個時我就睇表啦, 睇下幾多點囉, 點知老公仔打俾我喎, 唉? 佢個面咁嘈既? 我問佢上左車啦? 佢話係呀, 上左地鐵呀, 叫我睇番前2卡~~ 老公仔原來望住我呀!!! 我好suprise呀, 行過去搵佢.. 問, 點解你係度既?? 點解呀?? 佢話知道我驚麻, 咪陪埋我去搭車囉... 我D眼淚就係咁流啦.... 好開心既眼淚呢!
老公仔, 你真好呢~~