2006-02-23 00:49:37一條大懶蛇

~~怯~~

幾個輕微錯誤
戰戰兢兢下考到個重型貨車駕駛執照

我再過往的駕駛考驗 都係滕曬雞 冇一次過PASS
但咁次終於可以打破宿命啦!

今次成功可能因為在身邊有多位好有支持

他們為我祈禱,就連其中一個未有信仰的好友都話有為祈禱!
跟住問我幾時請食飯,慶祝成功。
噢.......感謝主!

另外又話我可以做中港司機,上大陸包二奶,
真想唔明老婆都未有可來包二奶呢?
而中港司機形象都幾差,給大眾有這些印象。

==========================================================

終於完成鰦我人生中其中一個目標,
接著要開展另目標啦!

前往美國探望妹妹和媽媽。
就為著這個目標,以前放棄了好多№!
如果不能盛行,相信會遺憾及後悔一生。

當想到前路濛濛濃濃,觸不到,看不見,
心裡有鱓~~怯~~。