2006-11-22 03:21:26小捷

心神彷彿

唔知點解, 呢排成日做錯嘢, 有點兒心神彷彿
累~~是原因之一
對於新工作實在感到吃力, 差點點就想放棄了
但我的性格, 自己愈做不來的愈想去做, 反而得心應手的事就不想做, 是好還是不好呢?
可能真的叫犯賤, 舒舒服服賺個人工的工作竟然會離開, 辛苦得叫救命的工卻不想放棄
是否以後都要這樣? 我又不想呀, 究竟如何是好?
好矛盾啊
人生的矛盾真多, 想東又想西, 可能我永遠都是不滿現狀的人, 舒服會嫌悶, 辛苦就覺得慘, 這種人永遠也不會開心的, 這個我也知啊, 但現在我又不是很不開心, 只是有時會多愁善感, 有時覺得上天待我不薄了, 我的際遇比好多好多人都好, 但又唔明點解我天生有這樣的個性, 要知道, 天性改不了的, 即使如何幸福也感受不到
很多時會想, 如果一生都要這樣營營役役, 為了維持生活而工作, 但工作太忙又沒有了生活的話, 現在死了也沒有什麼損失, 好在我無勇氣去尋死, 當然我會覺得辛苦咗咁耐, 未享受過就自我毀滅唔係好抵, 這個想法亦係我仍然在生嘅其中一個原因
點解無啦啦講死? 其實我都唔知呀, 呢個題目好多人都好怕, 但係我真係覺得無乜所謂, 只係好奇死咗之後會點呢? 如果乜感覺都冇咁就冇乜好怕啦, 如果可以穿牆過壁隨風飄搖優哉悠哉就更加唔駛驚, 要嚇吓人搵餐晏仔都冇乜所謂喎, 不過可能都要花啲精神時間諗吓有乜特別方法去嚇人, 因為我估我就算做鬼都唔會甘心用啲聽慣聽熟嘅招式掛
希望唔會有地獄呢回事啦, 真係有就慘嘞, 落到去要受皮肉之苦, 我最驚就係痛架嘞!