2004-09-24 21:11:22Kamki

情緒化…

呢幾日我都好tired
日日都想訓耐d ar

其實呢幾日都好多野做
Form 6 學既野多左…
要努力d至得la~

好忙好忙咁…
差唔多日日都5,6點先番屋企…
d野要溫下至得la~
Prefect今個cycle開始實習
有時好唔知點咁
我個Head真係冇得頂
之前又叫人地去choose lunch睇邊班
話先到先得…咁我咪去choose lor
點知佢第2日又再重新編過
頂!咁你重咩要叫人choose ar
不過都冇affect到我
不過神算子就慘左d la
由2C俾人調左去3B
到到今日佢又再調過
佢真係唔知做咩野
我依家重俾人調左去3C
本來o係5樓onduty,點知依家俾人調左去3樓
頂!話都唔話,連問下都冇問過
o個一刻我真係想x佢gala
又係咸濕仔一名
頂!
依家都唔知點算好la
我又係chair…唔可以d關係搞得唔好…
但我…真係唔知點做
好煩ar
d人叫我同Miss講
不過講左都冇用la
sigh…

9月24日…
程哥生日…18 Happy Birthday!
今日我好tired
一早番左去幫SU拉票…
都幾開心ar…成班人又派野又叫
到到放學,就去開會la
campo個team講下點樣搞個board wor
講左好耐…
之前我約左文華利去買present 既…
點知個會開左好耐都未finish
Next Monday又要去實習wor…=.=
再加埋其他事情…
可能因為咁我有d好似煩躁咁…
唔好意思ar各位…
尤其是Amy ar~really sor
到6點先走得
番屋企就同文華利,Mono同豹精講電話la
好彩文華利佢冇wait我
番左home啫…
如果唔係……
情緒化la我又…
sigh~

呢幾日睇cartoon…
我最like既車厘龜走左la…
我細個已經好鍾意佢gala…
跟住Gundam Seed…
尼哥路又俾基拉kill左…
Bultz Gundam 又爆左wor…
Oh…=.=