2005-07-30 19:12:11森林

星期五/29-7-2005

今日要早起身呀,九點二到就起左身啦~
換左校服,睇左一陣書,咁就行返學啦~
唔知點解,個個星期五都落雨架啵~
返到去,馬太仲未到~
搞左陣...馬太到左,咁就開始啦~
講左上次未講完既個兩條作文問題
唉~~覺得自己有好多生字都唔識呀!
點算呀!馬太仲話希望我地可以考到B/C
我心諗.....pass已經好開心啦~
係咪呀??
講完兩篇文之後就返左屋企
換左衫衫..就出左街同姑姐去左沙田行街
去到沙田.仲落緊雨喎~
我地行好運啦~見到好多漫畫書想買呀!
下次先嚟買~呵呵^^
之後就係大快活食三點三啦~
同姑姐係咁講大家樂同大快活既關係
仲記得之前係有幾多既大快活架!
不過而家冇晒之嗎!
行左好耐.....但係佢都仲未買到鞋,
但係我就見到好多嘢都想買囉~
最衰係我冇$$呀=m=唉~~~~~~
之後咩都冇買到咁就返左嚟大埔
係新達到就好快咁買左對鞋喎~
我好無奈囉!=="我地特登出沙田唔係為左買鞋咩
你竟然係大埔買.....咁出沙田嚟做咩呀!!!!!!!!!
搞到我好多嘢想買但係又唔可以買....呀~~~~~~
我唔制呀~返到佢屋企,我地就好有興緻咁整啫喱啦~
整到好靚架~不過要等幾個鐘先食得
咁見無聊....咪打牌囉~
睇大結局,覺得呀極品好鬼好笑囉!
最尾都係一齊呀~
之後就睇野蠻奶奶啦~我地睇埋handling heart先走呀!
返到屋企..沖完涼就訓lu~