2004-03-23 14:15:07海蒂

If god gives me the chance~

今天最討厭的課,教授沒來, 換TA
It was awesome!

而後不知怎麼,at student center, 先後遇到了兩個之前的認識的人
第一位是我們私底下暱稱他為Asain Fucker=Loser
他先認出了我來~
由此可知~他是無所不用其極的注意每個在他視線中的亞洲女生
Super Asian Fucker!
他還是一樣 as flirty as b4
Told me that he didn't see me for a long time (Really? How come I didn't feel that way, It must not long enough for me)
當我好心告訴他, 他嘴角沾了食物屑屑時(因為遇到他時,他正在邊走邊吃),居然趕回我:"You wanna lick it for me?"
凸-.-凸
我只好頭也不回的走過他 and said " That's Very Funny!"
哈哈哈~凸


Then later, when we were ready to leave student center
I met the guy. 他是我覺得蠻對不起的人
或許因為我~ 他會怕了亞洲女生
畢竟,當時我沒怎麼給好臉色
但是,看了不少美國人,歐洲人之後
才發現, 他才是那個真正喜歡過我的人
當初完全否定他的追求
因為他比我小5歲
5歲對美國人來說,或許真的沒有什麼
但當時的我只覺得 REDICULOUS
所以~ 後來他終於如我所願的
被我的冷臉逼出了我的生活
但 他卻成為我最難忘也最覺得對不住的人
他走近我們時,完全沒看我們
所以他也就沒注意到我
當時其實很想跟他say Hi
但是 對最近的自己沒信心~cuz of that nasty cold
所以只好~
但是我真的很開心!
將近一年了 他看起來不錯 且似乎長高了一點...還是我變矮了-.-?

I met him there.......
He passes by us...but he did not take a look at us at all....
At that moment, I was thinking to stop him and say hi...
But...I don't feel myself pretty today................
So, if God gives me another chance.
I promise myself, I will be brave enough and come over to him and say Hi!
Tell him that it will be cool to give me a call and maybe we can hang out together sometimes.

If god gives me another chance, I promise! I will do it.