2004-08-07 19:43:36=.=

心聲

日子長左...好似愛你都深左(究竟好定唔好呢?)但又唔係無左你唔得果隻喎..
其實有陣時..想打比你又唔打得...你d阿妹阿媽又煩喎..成日要搵rainbow..liz地幫我搵你...你又唔成日打黎喎(可能你都唔比打啦)..其實我有時都想你多d打黎架..你又成日話怕煩住我..阻住我喎!!有幾多人拍拖連打個電話都要搵人幫手打架..次次就算你打黎果陣..都多數唔只你一個...想兩個人傾下計都唔得...我有時都會諗住因為你d屋企人而想分手..不過又好似唔知點咁..又驚hurt親你..又驚你又做傻事..又怕你唔開心..我都唔知一開始一齊係好定唔好..你阿媽成日連出街都怕依樣怕果樣..咁樣驚驚下黎拍有咩意思喎...人家rainbow同alan都成日講得電話..不過有無成日打就唔知喇..不過我就一個星期得幾次都唔知有無...你8月9之後又話返大陸喇..唉...有d野想講又唔知點講..我真係好憎你個妹..其次就你阿媽..如果到時禁好彩..大過都仲一齊...見到佢地果陣都唔知會唔會打x佢地=.=..我打依篇野唔係想話同你分手..係想講我諗d野比你知je...唔知你幾時見到呢會...liz生日你唔去我都唔知去唔去好..去左又驚你唔開心喎..
仲有希望你快d減到肥啦..有時如果拖住個肥婆真係好樣衰架嘛=.=.haha講笑
打左禁多野真係肉麻..
你個龍龍上=.=