2007-09-23 21:05:31Miss Lai♥

Dog

英文老師說

Dog 是成年狗; 體型中大, 常見的那一種
Doggie 是小狗; 就是小小狗的那一種


-------------------------------








I have a dog,
It’s a gift from the man who I love most,
I like the dog very much.

It’s a yellow dog that as tall as my brother.
it has a big hand,
it’s clever, always Silent to keep company with me
it’s my father confessor.

I always sleep with it,
like sleep with him.





-------------------------------


下面的我就不會翻英文了 =口=

後來有個大晴天
我媽媽把狗狗拿去洗
和我的棉被一起洗

然後阿
突然跟我說

「阿 我把你的狗染成紅毛的了」




我才發現
我的那隻狗
已經變成西班牙人了 =口=



反正就是這樣
反正這就是這篇文章的結尾 XDDDDDD



上一篇:自由活動時間

下一篇:智障寶寶