2004-07-07 20:45:32Little Lavander ^o^

Graduate fashion week (8 June 04)

今日係我地學校第一次參加一年一度響倫敦Battersea Park舉行既Graduate fashion show, 呢個show唔係每間學校都可以參加. 而係要經過嚴格評選, 先至可以參加! 經過昨日一肚氣, 今日決定唔理其它野, 專心做好我既工作! 當一去到既時候, 我地即時辦理back stage pass, 之後都一直好忙碌. 張d衫上架同排位, 熨衫, 幫model試身… 等等 本來有20分鐘既食飯時間, 點知連呢d時間都無埋! 唉…..點解? 因為d technicians 話, 佢地淨係識得我, 同埋知道我個名, 所以就係咁叫我幫佢地做阿四囉! 算吧啦!………