2005-02-06 00:51:16.* U u ....u u ..

傻po 們..

今日... 12:00比ar rain打黎..... 搞醒左我..
我地話.. 一陣去cut hair wor....
唸左好耐... 決定左 去hair 蹾ar matt 同我地cut..   
   3:00  朱朱 , rain.. ar 君都去左我po 頭食野.. 食完唸住去行街... 出到門口.. 見到有部車個車頭有好多in出ar ... 嚇死.... 原來水箱有問題,,,
        之後..5:00去到hair... dim g佢要我地6:00 sin 去wor... 好多人ar~~ 我地又行左一陣... kaman 蹾我地..
就一齊去過.... 我地坐到7:00幾... 終於有人理我地la..
 ar matt 幫我cut sin... 雖然cut得唔係咁好..
   但係我同ar rain都 feel 佢幾好人..
之後我走sin.. coz我要去蹾wick野...
        到去... 佢等我..比左d野我.
    我比左銀包佢...叫佢自己中2 幾多就.... 最後.. 佢左150蚊.. 話去買周杰倫wor... 傻佬丫..
我一bin行...一bin好興奮咁打開個box..睇個銀包... wa..
               SUGARISM  ar..!!
     好中2 le個logo ga 我... kee... lv u ar!
之後我sd msg去 thx佢.. 佢話我中2 就我la wor..
我話...個銀包好貴.. 佢得150蚊. 叓water2都110 la...
 個銀包 唔係40 蚊ar??冇人信lo... SUGARISM WOR...
之後佢話當送比我WOR.,,,重話我第時請佢個仔一世食我po頭d 野就ok la wor... 咩2c ar???? 我唔明wor..
kee>.. 之後我地左少少飯就同左ar rain 佢地去夳金魚缸同徥瑜& kai 飮野..... 食左好多野ar 我地... 之後去影相la... 好靚ar~~! 唔g 放bin 張係銀包好tim... 
       靚銀包... 當然要放靚女相女相ga la..
     但張張都咁靚,..咁dim算好ar????