2006-03-12 22:35:05"彥"

〃想哭〃

今天ㄑ找奕潔 ㄊ對我好冷淡 我好難過 

又一ㄍ麻麻ㄅ理我ㄌ 奕潔ㄊ是我麻麻 哀。。

我身邊最重要ㄉ2ㄍ麻麻都ㄅ理我ㄌ。。

為什ㄇ?! 我ㄅ懂?! 一ㄍ是因為我翹家

那另一ㄍㄋ?! 我什ㄇ是都沒做?! 都ㄅ相信我!!

這ㄇ多年ㄉ交情 就因為小小ㄉ事情 而且也相信我!!

為什ㄇ?! 我真ㄉ混難過 >”< 好想哭!!

既然你ㄅ相信我 ㄅ理我 那好ㄅ!

我ㄅ會在跟你聯絡ㄌ! 也ㄅ會打擾你ㄌ!

你生ㄖ快到ㄌ 最後叫你一次麻麻!

麻麻 生ㄖ快樂 我愛你 

等你想找我ㄉ時候 在聯絡ㄅ。。





一次失去ㄌ2ㄍ麻麻 好屌阿!

一ㄍ親媽 一ㄍ認識多年ㄉ朋友 呵! 屌阿!