2006-07-10 09:34:24小笨蝦~

我作ge故事仔呀!!^^~~(上集)

以前係澳門~有間屋...
  住左一家人~~這個家有一個老豆~一個老ma子~一個小豬瑩~另一個就係佢小豬瑩ge丫妹~~
佢地好開心過生活~~
  每日小豬瑩..同佢丫妹~~返學~~
突然殺出左~~~靚靚ge小蝦子同學....
  小豬瑩同佢講~~早晨a!!
小蝦子答:你琴日d功課做好曬未a~
  小豬瑩答:梗係做la~~....
心想...你吾係想問我囉功課簿抄答案a??
小蝦子答:你咁醒ge??
  小豬瑩答:梗係la~~睇你個樣都知道你想借我功課ma
之後....
  佢地一同回校la~~
回到課室後~~小蝦子就立即問小豬瑩囉功課簿抄功課呀!!
小蝦子不斷抄抄抄....抄抄下~~見到隔離ge同學..
都同我一樣抄緊功課~~我地好專心一致la~ 點知...丫sir~~殺到黎課室...
小蝦子聽到之後....覺得有點不安落~~
  但是小豬瑩沒有怪責小蝦子借功課比丫sir知道而罰企戈件事~~原因小豬瑩係小蝦子的青梅竹馬...
他們小時候已經有個約定,就是誰是叻過對方就要去黑鬼洞~~
原來個黑鬼洞已經有百年的傳說~~沒有敢去這個洞!
但係這個就係小蝦子和小豬瑩的一生幸褔!
小蝦子聽到之後....覺得有點不安落~~
  但是小豬瑩沒有怪責小蝦子借功課比丫sir知道而罰企戈件事~~原因小豬瑩係小蝦子的青梅竹馬...
他們小時候已經有個約定,就是誰是叻過對方就要去黑鬼洞~~
原來個黑鬼洞已經有百年的傳說~~沒有敢去這個洞!
但係這個就係小蝦子和小豬瑩的一生幸褔的開始!
第二日..就是星期天..
 小豬瑩無聊係張床訓緊ge豬夢~
突然有人上門按鐘~~
  小豬瑩...嘈起上黎~~
邊鬼個阻住大小姐訓甜夢a~~~係咪想死呀!!
 開門後~~第一時間見到係佢ge青梅竹馬小蝦子..
原來小蝦子諗返琴日戈件~~專登想賠罪~~
但係小豬瑩冇心情理戈d野~~叫返小蝦子走la~~
但係小蝦子...冇理到~~直頭上埋小豬瑩屋企..
小蝦子問:你食左早餐未呀?
小豬瑩答:未食a~~依傢仲好眼訓a~~未有胃口a~
小蝦子答:哦...咁好la~~
之後~~小蝦子專登整左~~芒果香蕉朱古力cake a!
小豬瑩嗅一嗅....出左去廳~~見到佢至愛食ge cake a~~~心想??邊個知道我鐘意食ga??
小蝦子說:係我整ga~~
小豬瑩說:邊個叫你整a~~晨早流流鬼食咩~~
小蝦子說:我好心整比你食a~~吾多謝都冇聲仲要罵我a~
小豬瑩說:哼...又點a~~我鐘意a~~
(小豬瑩吾知道小蝦子是賠罪,仲以為小蝦子黎倒亂)
小蝦子說:我好心整比你食~~吾要就算lo~
小豬瑩說:你整好好咩~~我依傢吾想食a~
小蝦子說:好...你好野~~算!!!我走...
大家咁就互相嬲對方la~
咁樣...這一日就過完了!!
返學ge第一天....
小蝦子同小豬瑩....望一望~~哼....
  兩個人分開左...各走各路~~
回校...小豬瑩舉旗集合女生~~~商討對策~
  原來小豬瑩想叫d女生一齊整古小蝦子~~
另一方面~小蝦子也是一樣諗計仔~~玩返一鋪...
你不仁我不義~~睇下邊個死先~~
小豬瑩同d~~同學仔返課室~突然開對門~~
呀~~~~~~呀~~~~~~~shit~~做咩事a!!    小蝦子同成班男生~~係度笑~~笑到肚痛la~哈哈~
原來上面跌左一盆水~~整濕左成班女仔條裙~包括小豬瑩~la
  小豬瑩...好鬼死嬲~~死蝦仔...你想死呀!!
小蝦子說:咩事a~~你做咩罵我bo~~
小豬瑩說:一定係你整la~~搞我地濕曬a~
小蝦子說:你講咩a~~你冇証冇據~~吾好亂up bo~
小豬瑩說:哼...你好野...今次你好彩....我一定吾會放過你呀!!
哈哈....成班男生係度笑....哈哈...
中午放學後,小蝦子叫班d fd~~去豬扒大聯盟茶餐廳在食飯la~~
咁岩撞到小豬瑩同佢ge兩個朋友~小風同小藍!!
小蝦子與小豬瑩!!他們兩個的眼神...電一電...撞一撞...
其中在場的人(小風,小藍和小蝦子的朋友感到無奈的)
一會兒後!!!
小蝦子叫左一份豬扒蛋飯,
而小豬瑩又叫同一份豬扒蛋飯wo~~
兩個人的眼神互相對戰......閃...閃....閃....
小蝦子說:你做咩跟我呀!!
小豬瑩答:我何來有跟你呀!我鐘意叫就叫...你有本事吾好食lo!
小藍同小風說:算吧拉!!一人少一句呀!!大家不要嘈la!!
小豬瑩說:你有所不知拉!雖然我同小蝦子係青門竹馬呀!
但是我們小時候曾一段不愉快的事情!!
(當時我地見到新開張的美食店la~~不過戈時我地無錢wo~~
直至15歲那年...高中的生涯就來到了!!
我地去返戈間美食店la~
侍應說:靚女靚仔~~你地想食d乜a?
我地異口同聲說:唔該我要火鍋牛扒飯a~
小蝦子說:做咩我叫~你又叫a?
小豬瑩說:嘩.....乜你咁講ga??我本身諗好ga la~~
小蝦子說:車...都唔知係咪真ge?
小豬瑩說:好啦喎你!!!!!!係咪想嘈a~~
小蝦子說:駛驚你a~~有本事咪嘈lo~~你夠膽ge咪大聲講la~
小豬瑩說:哼...怕你a!!嘈咪嘈...
侍應說:你地係嘈ge~就出去嘈...吾好係le到嘈a~
小豬瑩說:又關你咩事a~~我地兩個人ge事....外人唔好插嘴la!
小蝦子說:咩兩個人ge事a~~
小豬瑩說:你係咪想幫住佢a?
小蝦子說:係又點,唔係又點a!!!有咩問題先....答我a!
小豬瑩說:你好野.....哼....我走.....
小蝦子說:乜你咁小氣ga!!我都未見過d女仔..咁容易嬲ga!!
正此...小豬瑩永遠都記住這個日子la!!!
小藍同小風...哦!!!原來係咁a!!!唔怪得你咁嬲la!!
算la!!我依傢冇曬胃口食野la~~我地走la!!
小藍同小風都一致同意說:.......好la!!!
小蝦子說:走左咪仲好la!!!我地又吾係駛嘈la!!keke~~^^
小豬瑩聽到後,哼.....哼.....(嬲爆爆就走鬼lu~)
黃昏的晚上...............
小蝦子準備返到屋企那時~咁岩撞到隔離屋ge小rain~
小rain說:eee...今日吾見你同小瑩一齊ge??
小蝦子嘆息說:唉......不要提la!!
小rain說:你地發生咩事呀???
小蝦子說:之前我地係餐廳~嘈架ma~~
小rain說:唔怪得...我見到小瑩吾開心咁ge樣,去左公園!!!
小蝦子說:吾好理佢la~~佢過完一陣就無事ga la~
小rain說:咁又唔係ge~你都唔明白我地女仔ge諗法ga!!
小蝦子無奈說:...............
『......』
晚上...十點後!!!!!!!!!
小蝦子係屋企...平時都係房間睇DVD同Vcd~~
 得閒就會去露台觀星~~
而且佢個妹小魚子就岩岩同佢丫哥相反la~
佢ge性格同興趣只會向運動方面進發..........
兩個比較上黎~~一個就文靜..另一個就動向~~
小蝦子父母都感到煩惱~~明明兩兄妹...但係d性格完全吾同ga!!
突然...有一個熟悉的電話打起來...
  丫哥....你電話黎ga!!
小蝦子想一想??邊個咁夜仲打比我呀??
小蝦子一接電話就:(小蝦子...我家姐(小豬瑩)係咪在你家中a?)
小蝦子說:下....你家姐吾係一早返左屋企咩??
小豬瑩個妹說:沒有回家呀!!我還以前佢係你屋企炸~~
小蝦子想一想....大鍋la~~就即刻放低電話就出左門~~
小蝦子說:丫ma~老豆~我出一出去先...我好快返黎炸!!!!
而另一方面~~小豬瑩係河邊ge梯級坐係度~~諗返起..今日中午同小蝦子那件事~~死人小蝦子!!憎死你呀..過了一會兒..點解我叫小豬瑩呀!做咩比小蝦子咁叫ga~!原來......
小豬瑩本名叫藍瑩瑩~~但係係細個戈時~小蝦子第一眼見到藍瑩瑩個樣...又圓又肥~~就係咁!!小蝦子同藍瑩瑩~第一次說:小豬瑩~~~~直此以後~~藍瑩瑩係小蝦子心目中~自己就變左小豬瑩la....
   坐左一陣...突然聽到聲音~~
藍瑩瑩轉頭望向說~~小蝦子,係咪你呀!!!(當然藍瑩瑩個心已經慢慢對小蝦子有了喜歡的感覺!自然就會想起身佢)
 一陣的狂風...令到藍瑩瑩閉了眼晴~~~
點知....有兩個陌生人捉住藍瑩瑩....
壯陽藥 2020-01-12 07:13:34

很讚的分享~~


http://www.yyj.tw/

fanny 2007-03-06 01:08:37

你幾時作埋落去呀
好想睇呀 haha
十油``

哈女~~ 2007-01-04 16:14:13

個故仔~~開頭都幾搞笑~~
後段好睇d`~hahah~~
加油ar`~~