2005-02-01 14:46:27orange_orange

我知道你個名係解乜野^^"""

阿士匹靈~ 說:
^0^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
^^
阿士匹靈~ 說:
餓死未~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
死左喇~~~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
喉龍點呀而家??
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你好忙呀~~
阿士匹靈~ 說:
唔忙呀 ^^ 喉嚨好左少少~ 都係痛痛 >"< 仲好眼訓添 ~~ 我諗我病緊 ^^"
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
>"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你感冒=.=
阿士匹靈~ 說:
可能係喇 ^^""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
^^""""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
整緊乜呀你 ~~~~ ^^
阿士匹靈~ 說:
冇野整緊呀~ 都未開工 ^^
阿士匹靈~ 說:
今朝 she 又唔見晒 d email~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
而家我個account刀矛d email呀>"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
臨返工前d email 仲係到既V__V
阿士匹靈~ 說:
佢成日都 short short 地架喇~
阿士匹靈~ 說:
食緊咩呀你~
阿士匹靈~ 說:
or 食左咩呀你~
阿士匹靈~ 說:
^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
fried rice
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
做乜仲未開工既~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
暈左@@!!?!?!?
阿士匹靈~ 說:
睇緊你既一句一句既 reply ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
睇拱耐架咩~~~~@@
阿士匹靈~ 說:
睇完可以再睇架嘛~~ ^^
阿士匹靈~ 說:
睇完喇~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
嘩... 乜要睇好多次架咩@@
阿士匹靈~ 說:
我鐘意睇好多次呀 =p
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
-_____-"你估下... 如果我信你既話... 我會唔會死即呢~~^^"""""""""
阿士匹靈~ 說:
唔會 ^^
阿士匹靈~ 說:
因為我真係知你唔係嬲囉~
阿士匹靈~ 說:
因為我等左半粒鐘都冇見你係 she 出過 post ~ 好明顯你真係訓左~~~ kakakakkakakakaaa
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
阿士匹靈~ 說:
因為我等左半粒鐘都冇見你係 she 出過 post ~ 好明顯你真係訓左~~~ kakakakkakakakaaa <---------- 你check我呀@@!?!?!?!?
阿士匹靈~ 說:
hanging ^^
阿士匹靈~ 說:
你打埋呢句丫~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
@@

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
又話hang@@
阿士匹靈~ 說:
hanging <~~ 進行中..... present continuous tense ^^v
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
-____-"
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你睇拱多次黎托咩@@
阿士匹靈~ 說:
boot 完喇 ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
阿士匹靈~ 說:
快過你 ^^v
阿士匹靈~ 說:
yeah~~~~~~
阿士匹靈~ 說:
出夠 4 個 msg 先~
阿士匹靈~ 說:
呵呵呵呵~~~~ ^^v
阿士匹靈~ 說:
你打緊字唔得閒 reply 我喇 好明顯~~~ kekekekekeee
阿士匹靈~ 說:
再炸~~~ 做炸鬼喇你~~~ ^^v
阿士匹靈~ 說:
死未~~~ 大獲全勝~~~ v^0^v
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
><
阿士匹靈~ 說:
咁矛架~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
無矛呀~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
矛得過你~~~~~~~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
矛人
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
矛人
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
hang左
阿士匹靈~ 說:
我邊有矛呀~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
有呀... 襯我reply 你... 你炸我~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
拱刀唔算矛呀=.=
阿士匹靈~ 說:
jj 就有....矛就冇 ^^
阿士匹靈~ 說:
肚腩都有 ^^v
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你快d做野啦~~~~估住玩~~~~~~
阿士匹靈~ 說:
你唔係咩~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
比我休息下刀唔得=.=
阿士匹靈~ 說:
好喇~~ 咁我以後唔捕你喇 ~_~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
-__________________-"
阿士匹靈~ 說:
比我休息下刀唔得=.= <~~ 我都冇吹你 ~

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你又倒轉d野黎講喇>"< --------->阿士匹靈~ 說:
好喇~~ 咁我以後唔捕你喇 ~_~

阿士匹靈~ 說:
^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:

阿士匹靈~ 說:
做乜e 起d 牙呀 ^^"
阿士匹靈~ 說:
testing testing ~~
阿士匹靈~ 說:
>"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:

阿士匹靈~ 說:
耶~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你搵第二個test啦~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
=P
阿士匹靈~ 說:
唔得~ 我係要搵你呀~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
做乜搵我做白老鼠V__V
阿士匹靈~ 說:
今朝入左 sheep 條 thread 吹左一陣 ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
係呀 ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
我刀未入去^^""
阿士匹靈~ 說:
你都未得閒 ^^
阿士匹靈~ 說:
你比人炸緊丫麻頭先~~ kekekekee
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
係囉... 刀唔知道邊個拱無良 =.="
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
咁而家你玩乜呀?
阿士匹靈~ 說:
驚你開會開得悶丫麻~
阿士匹靈~ 說:
冇野玩 ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
開會既時候刀無人炸過我@@
阿士匹靈~ 說:
唔記得幾錢添 ^^""""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你尋日買架^^""""
阿士匹靈~ 說:
係呀 ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
好似要$38一盒如果我矛記錯既話@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你覺得ok嘛~~~~
阿士匹靈~ 說:
頭先食左個常餐~ 有叉燒意...腿奄列...方包..仲有杯野飲....點知食完都係有少少肚餓 ^^"""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
嘩... 拱多既@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
好細份咩??
阿士匹靈~ 說:
好似要$38一盒如果我矛記錯既話@@ <~~ 好似 1x 咋喎~ 一盒有三包....一包有5~6~ 粒~

橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係一盒兩包咩@@
阿士匹靈~ 說:
我後尾再叫再個波羅油 ^0^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你咳仲食波羅油@@
阿士匹靈~ 說:
唔........唔...........唔...........食得架咩 @0@?
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你病仲食到拱油=.=
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
做乜son 仔講左你個msn 名出黎既@@
阿士匹靈~ 說:
咪臭係~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你唔小佢既~~
阿士匹靈~ 說:
咁又唔洗小~~ ^^"
阿士匹靈~ 說:
況且...我都唔係陳知咯 ^^
阿士匹靈~ 說:
我係衰知 ~~~~ kekekekekkekekeee
阿士匹靈~ 說:
(衰豬....)
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
邊個嗌你做衰知呀@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你改左ic q info咩??
阿士匹靈~ 說:
我自己囉 ^^v
阿士匹靈~ 說:
@@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你個display name刀係陳知呀~~~~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
但係... 你個info個名拱古怪既@@ 乜野文黎架@@
阿士匹靈~ 說:
@@
阿士匹靈~ 說:
亂打之嘛 ^^"""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你幾時又改左架@@
阿士匹靈~ 說:
改左好耐喇 ^^"
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係呀@@ 之前唔係刀係叫陳知架咩@@ 然後變左矛寫野架嘛除左124歲=.=
阿士匹靈~ 說:
你個 display name 係你自己定架~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係喎... 我講緊info 入面個first name ar @@
阿士匹靈~ 說:
即係你見到我個 display name 呢...係之前架...就算我改左你都唔會變架~ 所以你唔知我幾時改左囉~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係呀@@ 之前唔係刀係叫陳知架咩@@ 然後變左矛寫野架嘛除左124歲=.=
<------------ I am talking abt your first name inside the info @@
阿士匹靈~ 說:
係呀~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你個display name刀有改到咩@@
阿士匹靈~ 說:
你見到我果個 display name 係 save 係你個 icq 道架~ 就算我改我 icq d info ... 你係唔會知架 ... 同埋係我個 display name on your icq 係唔會變架~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係呀...
阿士匹靈~ 說:
你搵人試下就知我講咩 ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你改過ic q黎既
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你改過ic q 既info黎架之前
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
而家又correct既@@
阿士匹靈~ 說:
我改左兩次囉~
阿士匹靈~ 說:
一次抹晒所有野...第二次加左個名囉~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
我認識你既時候... 你個icq info 有你個birthday 同甚麼IFC 架嘛~~ first name is 陳知....
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
display 刀係陳陳知
阿士匹靈~ 說:
係丫~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
之後你個info change 左得番124歲=.="
阿士匹靈~ 說:
係丫 ^^"
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
而家你將個first name 變左做一個唔豬典發音既英文 @@!?!?!?!?! 同124歲... 仲add 番乜野甚麼IFC丫嘛@@
阿士匹靈~ 說:
仲有 ifc 咩 ????? 應該冇架喎~
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你個display name 無變過@@
阿士匹靈~ 說:
等我番去睇睇先 ^^"""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
無左IFC ^^"""
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
我睇錯左 ^^"""
阿士匹靈~ 說:
=.="
阿士匹靈~ 說:
>"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
sorry V__V
阿士匹靈~ 說:
hahahahahahahaaa
阿士匹靈~ 說:
i forgive you ^^
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
你個名真係好奇怪囉 @@

======================

我係扮唔知道你個名係乜野....
睇下你有乜野反應嗟~~
同想睇下你會唔會change返做其他名咋~~~~ ^^"""""