2005-01-31 20:46:27orange_orange

唔知道點解今日好似有心同你頂嘴.....

hang 機風中轉~ 說:
not busy ^^
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
^^
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
哎呀... 比你快過我天 ^^""""""
hang 機風中轉~ 說:
V^0^V
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
>"<
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
唔洗V型手呀>"<
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
^^""""
hang 機風中轉~ 說:
V^0^V <~~ 好得戚 ^^

橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
知道你得戚喇 =.="
hang 機風中轉~ 說:
橙呀~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:

橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
做乜~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
想問我有無食到野???
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
食左少少囉~~~~ ^^"""""
hang 機風中轉~ 說:
唔係啵~ 懶叻~~ kekekee
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
又乜呀~~~~ ^^"""
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
唔好食咁多煙丫嘛~~~~
hang 機風中轉~ 說:
我想話呢~ 你唔好成日聽埋晒 d 唔開心既歌喇~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
哦~~
hang 機風中轉~ 說:
唔好食咁多煙丫嘛~~~~ <~~ 錯晒~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
家下好少聽歌架喎~~
hang 機風中轉~ 說:
好少聽歌 @@?
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
係呀~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
好多係你到dl 左既歌.... 刀係聽左一兩次就唔聽喇....
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
dl 係我想要嗟~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
你係咪有d 誤會呢???
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
貼出黎既係我真係喜歡既歌~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
not necessary 係d 歌詞既~~
hang 機風中轉~ 說:
咁你唔係成日聽歌架 ???
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
以前係...
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
呢個習慣改左喇
hang 機風中轉~ 說:
以前既意思係...... ???
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
我喜歡collect 歌
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
以前咪以前囉
hang 機風中轉~ 說:
=.="
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
^^V
hang 機風中轉~ 說:
>"<
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
V^O^V
hang 機風中轉~ 說:
not funny at all >"<
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
heehee~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
咩嗟~~~~~~~~ ^^
hang 機風中轉~ 說:
頭先問個女同事拎左兩包花旗心茶包黎沖~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
做乜飲花旗心茶呀??
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
仲要兩包???
hang 機風中轉~ 說:
喉嚨痛囉~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
哦~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
去買金嗓子食啦
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
喉糖黎架~~好好架~~
hang 機風中轉~ 說:
我唔洗唱歌喎~
hang 機風中轉~ 說:
我知~~ 圓型鐵盒丫嘛~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
係???
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
唔係紙盒架咩@@
hang 機風中轉~ 說:
係咩 ^^"""
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
可能我耐無買啦~~ ^^""""""
hang 機風中轉~ 說:
聽日開始地獄式工作呀~
hang 機風中轉~ 說:
定係而家開始左喇 ^^"""
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
做下玩下
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
係喎~~開會係咪講幾時去大陸呀??
hang 機風中轉~ 說:
hahahahaaa 你好似仲緊張過我喎 ^^"""
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
記得咪問下你嗟~~~~~~咁唔問喇~~
hang 機風中轉~ 說:
唔係講返大陸呀~ 有個同事黎緊放假交低 d 工作之麻~ 返大陸冇拱快架~
hang 機風中轉~ 說:
就 hang 喇~~
hang 機風中轉~ 說:
((((((((((( 吼 ))))))))))))))
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
@@
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
嚇到碌大隻眼呀~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
係呀
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
以為你又hang左天
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
hang 左 @@?? 我冇上好耐喇喎~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
乜野呀@@ 我話以為你又剛剛hang左嗟
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
哦~~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
點解又會肚餓既 @@?
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
你食唔食包
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
我食左碟飯架喎~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
有無食哂呀
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
d 餸就食晒~ d 飯由食左一半~~ 係喎~ 點解我冇食晒 d 飯既 ^^"""
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
係囉... 我典知道你呀@@
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
我知道喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
@@
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
因為我頭先食食下有人打電話黎囉~~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
哦~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
傾飽左~~ 所以食唔晒 d 飯~~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
下次嗌人唔好call你囉... 咁你咪可以食食包d囉~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
改呢個名好似惡得滯咁~ 係咪呢~
橙橙紫微愿之黑女倩嗌你去完廁所好用soap洗手...核凹佬 說:
@@
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
未呀~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
哦~~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
^^"
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
不過都就走~ 你呢 ? target 幾點 ?
橙橙紫微愿黑女倩 說:
9典到啦
橙橙紫微愿黑女倩 說:
呀.... 10典
橙橙紫微愿黑女倩 說:
睇錯左時間=.=
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
等我仲打緊......咁都差唔多
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
我想問你呢個放工時間....係澳洲係咪普遍架呢~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
唔係既
橙橙紫微愿黑女倩 說:
睇下做邊行啦
橙橙紫微愿黑女倩 說:
做乜拱問呀?
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
八掛 ^^
橙橙紫微愿黑女倩 說:
哦~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你好忙呀家陣 ^^?
橙橙紫微愿黑女倩 說:
唔算啦
橙橙紫微愿黑女倩 說:
做乜呀?
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
冇呀~ 對時你得閒唔係咁架嘛~ kekekee
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
平時....
橙橙紫微愿黑女倩 說:
點呀??
橙橙紫微愿黑女倩 說:
即系??
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
即係我估你家陣好忙囉~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
過得去既~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你係咪講過你做人可以做到好絕呀~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
@@
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
好似記得你咁講過~~ 不過睇你都唔似~~ ^^"
橙橙紫微愿黑女倩 說:
講緊乜??
橙橙紫微愿黑女倩 說:
有乜唔似???
橙橙紫微愿黑女倩 說:
點唔似呀???
橙橙紫微愿黑女倩 說:
你想試????
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你做人太過心軟囉~ 唔夠狠心~~ 感覺嗟~ ^^"
橙橙紫微愿黑女倩 說:
哦~~你想我狠心???
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
若然係對自己係好既~~ 狠心 d 無妨既~ 我諗 ^^"""
橙橙紫微愿黑女倩 說:
即係乜呀??
橙橙紫微愿黑女倩 說:
唔該直接d丫~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
^^"" 冇得直接 d ~~ hahahaa 我冇野想講架其實~~ 我即係咁講咋 ^^""""
橙橙紫微愿黑女倩 說:
係咩??? 出咁多次汗既?
橙橙紫微愿黑女倩 說:
你想我狠心d ... 以後唔搵你???
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
都係果句喇 ^^"" 如果係對你好的話~~ 又何妨~~
橙橙紫微愿黑女倩 說:
如果你想既... 你可以直接同我講... 只要係你開口... 我會做
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
你誤會喇~
橙橙紫微愿黑女倩 說:

橙橙紫微愿黑女倩 說:
哦~~咁你解釋下喇~~~~ @@
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
做乜寫寫下唔寫??
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
諗緊點寫嘛 ^^"
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
唔係一定要解釋既~~刀係講下嗟~~
我鐘意 hang 機呀~ 吹咩~~ 說:
hanging~ >"<
橙橙紫微愿黑女倩唔掂....好能眼訓 說:
>"<