2005-01-17 14:46:27orange_orange

沖口而出..舊事

說:
再黎 ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
嘻~~ ^^
說:
心情好番 d 未 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
好左d啦
說:
^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜成日咪起對眼既?
說:
因為 ^^ 可以代表好多野囉~~ kekekekee
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
代表乜野呢??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
以為你又hang左天
說:
可以代表開心喇~~ 可以係....哦~~ 喇~~~ etc~ ^0^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔係代表笑咩?
說:
都得~
說:
你尋日有冇食野呀 ??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
矛呀....
說:
>"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
星期六嘔左兩次
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我叫你等我既時候
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我去左嘔呀
說:
>""""""""""""""""""""""""<
說:
冷親呀 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
尋日刀唔係太舒服... 食少左d 煙
說:
=.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我諗我係喊到嘔或者呢幾日唔開心又食左好多煙所以咪嘔囉....
說:
咁你一陣食 d 野喇~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
刀食唔落....
說:
>"<
說:
食個包仔喇~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔喇... 真係食唔落呀
說:
咁........................
說:
我幫你~~^0^ 食埋你個份~ ^0^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你悟怕肥既咪食囉~ ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
我聽日去囉個x box 返屋企喇~
說:
好丫~~ ^^ 有冇 game 先~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
有呀~~
說:
橙呀~ 你係咩生屑架 ^^""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
有halo 1 同最新既tennis ... 另外我唔記得左買多左兩個乜野game呀 ^^"""""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
生屑<---- 做乜拱問既??
說:
望下你今年 d 運程~~ kekekekee
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你想幫我相睇呀>"< 我唔制架>"<
說:
痴線 =.=""""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=P
說:
快 d 話我知喇~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你唔記得左我係乜野年出世喇=(
說:
龍 ?
說:
你唔記得左我係乜野年出世喇=( <~~ 唔係好喇 ^^""""""

橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
.........
說:
耶~~~ 唔準出點點呀 >"<
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你連年份刀唔記得= ((((((((((((((((((((
說:
>"<
說:
唔好咁多個 偏咀喇 >"<
說:
soooooooooooooooorry 呀 ))))))))))))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
.............
說:
>"<
說:
又出~~ 嗚~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
V________V
說:
唔好咁喇~~~~~~~~~~~
說:
橙~~~~~~~~~ >"<
說:
我老人痴呆架~
說:
我唔識記呢 d 野架 >"< 我連我阿媽阿爸阿哥家姐細佬....既生日都唔記得架 ~ >"<
說:
你唔好嬲我喇~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
V_____V
說:
唔準唔開心呀 ))))))))
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你咁快就記得..... 我邊年出世..... V_____V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
就唔記得
說:
我真係好屎架記呢 d 野.....
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
V______V
說:
但係我唔記得...唔代表我唔緊張果個人喎~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
1977呀 ........ V_____V
說:
^^"""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
緊張黎做乜喎.... 連我幾多歲你刀唔記得喇
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
.........
說:
噢~ 原來你係蛇女 ^0^
說:
知幾多歲其實有咩謂~ 係一齊咪得囉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你幾時拱迷信架?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
講乜??
說:
即係咁講~
說:
hey~
說:
蛇女~
說:
今年將星金匱台吉星拱照, 在事業上會有不錯的成績, 升官發財仕途光明~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜拱嗌我=.=
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
說:
今年將星金匱台吉星拱照, 在事業上會有不錯的成績, 升官發財仕途光明<----- 你信呢d野架咩=.=
說:
唔信 ^^"
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
咁又你又睇@@?
說:
幫你睇之麻 ^0^v
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
丫... 你丫...
說:
咩喎~ 你唔係信呢 d 野架咩 ?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
唔係太信啦
說:
係 ????? 我以為你好信添~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
=.=
說:
咩喎~ 你又幫我求籤.... 又話自己係年尾有個大劫 =.="
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
做乜寫寫下停
說:
因為唔識打個字囉~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
說:
咩喎~ 你又幫我求籤.... <----- 咁愛你... 想知道多d ... 想你好....
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
又話自己係年尾有個大劫 =.="
<------ 唔係我自己講... 係我呀媽話=.=
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
hang左??
說:
係............ 係我 hang 左係我 d job 道 ^^"""
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
^^""""
說:
仲有二分鐘~ ^0^V
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
@@?
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
食晏??
說:
yeah~~~~~~~~
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
你好肚餓?
說:
唔係呀 ^^
說:
我閃喇~ ^^
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
88
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
still here??
橙橙之紫微愿黑仔倩我還要記得天上團聚 說:
仲唔log off既
說:
我開 screen saver 麻 ^^
說:
88~